Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6C5 2.5 tdi - g28 a jego praca

mateusz_918 30 Sie 2017 20:58 1092 0
  • #1 30 Sie 2017 20:58
    mateusz_918
    Uczeń

    Audi a6c5 2.5 tdi afb tiptronic quattro
    Witam
    napisze od początku do końca jak to było

    jechałem autem do pracy inny użytkownik zajechał mi drogę więc gwałtownie hamulec by nie uderzyć w niego, i tu zaczęły się schody mianowicie obroty skakały mrugała kontrolka od świec żarowych zjechałem i zgasiłem auto bo to pod pracą było.
    po pracy zapalił ale obroty i kontrolka wariowały, dojechałem do domu kabelek program i szereg błędów od pompy, (która jest już po regeneracji ) po czujnik g28 brak sygnału i 1126 03-10. kupiłem czujnik położenia wału ten na skrzynie jest on oryginalny, założyłem i nic to samo, faluje, dymi i nie ma mocy wkręca się do 2800rpm. co dalej przy wymianie g28 ujrzałem to pęknięcie Audi A6C5 2.5 tdi - g28 a jego praca
    teraz moje pytanie dla czego? i z jakiego elementu koła zamachowego czyta obroty bo przez dolny otwór w ASB widziałem brak jednego małego wystającego pręcika wystają one około 5mm jest ich kilka i brak mi jednego widać ze coś tam uderzyło i urwało, stary g28 też ma zdartą izolację do tego co wsadzę czujnik g28 na swoje miejsce i wyjmę jest od oleju, ale przecież tam nie powinno go być nie? hydraulika jak i dźwignie wszystkie na swoim miejscu.

    0 0