Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zastapic dwa piloty jednym

01 Wrz 2017 13:17 879 4
  • Poziom 10  
    Witam. Nie mam doświadczenia w automatyce bram. Ale elektryką jak i ogólnie automatyką tak.

Zatem prosiłbym doświadczonych forumowiczów o poradę.

Sytuacja obecna - trzeba mieć zawsze 2 piloty:
    - napęd do bramy dwuskrzydłowej kupiony w castoramie sterowany przez pilota bez nazwy z dwoma przyciskami. Po rozebraniu jest napis na płytce Allducks 0426-04. Mimo dwóch przycisków , tak naprawdę otwieranie czy zamykanie odbywa się z jednego przycisku. Szukając jakiegoś info w necie, wynika że pilot jest chyba 2-kanałowy z kodem zmiennym 433.92 Mhz . Ponadto jest też dołączony przycisk (taki jak do dzwonka) w garażu którym po naciśnięciu można otworzyć albo zamknąć.

- brama garażowa roleta zwijana. Jedyny dokument o niej to, kawałek instrukcji i pojawia się tam słowo Aluprof. A pilot do niej, to pilot opisany jako DC 115A. Ma on cztery guziki: start jazdy w górę, start jazdy w dół, zatrzymanie i czwarty nie wiem do czego. Pilot według internetu to 1-kanałowy . Nie znalazłem czy ze stałym kodem czy ze zmiennym. Częstotliwość radiowa 433 MHz

Sytuacja do jakiej chciałby doprowadzić - jeden pilot z którego:
    - otworze lub zamknę bramę (jeden przycisk)
    - odsunę roletę (drugi przycisk)
    - zasunę roletę (trzeci przycisk)
    - zatrzymam jazdę rolety (czwarty przycisk) - to może być, ale nie krytycznie ważne

Proszę podpowiedzcie co mogę zrobić żeby to ze sobą pożenić w rozsądny i budżetowy sposób. Prądu czy lutownicy czy programowania się nie boję; Jakie klocki potrzebuje i jak się je składa.

Dziękuję
  • Poziom 38  
    dafior napisał:

Prądu czy lutownicy czy programowania się nie boję; Jakie klocki potrzebuje i jak się je składa.