Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie jest ograniczone

01 Wrz 2017 22:08 3246 4
  • Poziom 2  
    Dzień dobry,

Posiadam laptopa Acer Aspire E1-571, karta sieciowa Broadcom 802.11n
    Na wstępie nie znam się na sieci bezprzewodowej, dotychczas umiałem tylko połączyć do sieci. Nigdy ta wiedza nie była mi potrzebna.
    A w latach szkolnych działałem kablowo.

Korzystałem normalnie z wifi, czyli sieci bezprzewodowej UPC. Pewnego dnia dostałem ofertę dla stałego klienta, za lekko wyższe koszty szybszy internet i wiele ciekawych opcji do telewizora na którą wyraziłem zgodę. Po zamontowaniu dekodera oraz modemu, wystąpiły problemy.

Mój komputer-laptop został połączony z siecią jednak ciągle wisi napis: połączenie ograniczone, przez to nie mogę korzystać z internetu. Wifi (sieć bezprzewodowa działa na każdym laptopie który testowałem a było ich wiele). Przez kabel działa prawidłowo, bez żadnych błędów.

Stacjonarny używam do pracy, i w tym pokoju znajduje się modem. Nie jestem pewny, czy mogę używać wifi na stacjonarnym, wydaje mi się, że nie mam takiej opcji. W tym pokoju mam też drukarkę, i nie mam miejsca na wybudowanie biurka z laptopem, zresztą chcę mieć możliwość operowania w innym pokoju wraz z przenoszeniem laptopa gdziekolwiek w mieszkaniu. Zatem opcja stałe połączenie jest moją ostatecznością, tutaj jednak z tą inicjatywą powrócę pod koniec.

Wiele już próbowałem zrobić, w zasadzie to już nie wiem, czy coś nowego znajdę. Jednak jestem gotowy aby zrobić coś ponownie, a może przyniesie efekt finalnego rozwiązania problemu. Podczas diagnozy ujawniała się informacja, że są problemy z kartą sieciową.

Nie mam możliwości odnowienia poprzedniego modemu na którym wszystko działało idealnie, stary modem nie posiadał nowych opcji do telewizji, oraz słabo działał.

Czego nie rozumiem: