Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus II 1.6 - Brak mocy, auto jakby nie pali na wszystkich cylindrach

osliczka 03 Wrz 2017 23:14 288 5
  • #1 03 Wrz 2017 23:14
    osliczka
    Poziom 14  

    Witam, mam spory problem z autem.
    Ford Focus II 2007r. silnik 1.6 benzyna.
    Samochód ma bardzo dziwne objawy. Na zimno chodzi przez minutę w miarę ok.
    Po rozgrzaniu na biegu jałowym chodzi tak jakby nie palił na wszystkich cylindrach, z wydechu wyraźnie słychać wypadające zapłony. Po dodaniu gazu do ok. 2 tys. obr./min. wydaje się, że jest dużo lepiej.
    Po dłuższej jeździe w sterowniku pojawia się błąd "P0303" wypadające zapłony cylinder nr 3.
    Wymieniłem cewkę, na jakiś zamiennik za 250zł i niestety dalej jest dokładnie tak samo.
    Podmieniałem przewody zapłonowe i zamieniałem miejscami świece, niestety bez poprawy. Błąd pojawia się w dalszym ciągu, samochód nie ma mocy i na jałowych obrotach chodzi tragicznie, telepie silnikiem i z wydechu słychać wyraźnie, że nie chodzi na wszystkich cylindrach. Samochód ma LPG, ale na obu paliwach sytuacja jest identyczna. Co ciekawe zdejmując kolejno przewody ze świec, na każdym cylindrze czuć wyraźną różnicę w pracy więc wygląda tak jakby jednak pracował na wszystkich.
    Czy to możliwe, że w tym wypadku uszkodzony jest sterownik, bo szczerze mówiąc brak mi już pomysłów co dalej robić z samochodem. Aha jeszcze jedno, na jałowym biegu kąt wyprzedzenia zapłonu waha się między 35-40 st. co moim zdaniem jest wybitnie za dużą wartością.

  • #2 04 Wrz 2017 07:55
    ptr92
    Poziom 13  

    Nie wolno zdejmować przewodów wysokiego napięcia ze świec podczas pracy silnika.
    A kiedy wymieniales olej w silniku ?

  • #3 04 Wrz 2017 14:00
    osliczka
    Poziom 14  

    ptr92 napisał:
    Nie wolno zdejmować przewodów wysokiego napięcia ze świec podczas pracy silnika.
    A kiedy wymieniales olej w silniku ?


    A co to ma do rzeczy? Jakieś 6tys. temu

  • #4 04 Wrz 2017 19:19
    damdam

    Poziom 32  

    głowica do remontu, najpewniej silnik HWDA lub HWDB.

  • #6 04 Wrz 2017 20:24
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Zacząć od regulacji zaworów jeżeli nie ma tm regulacji automatycznej.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME