Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reklamacje napraw w serwisie.

05 Wrz 2017 23:53 2088 13
  • Poziom 10  
    Witam. Posiadam A5-2016. Pewnego dnia okazało się że smartfon zawiesił się w momencie wskazującym na uruchamianie, gdyż był widoczny napis Samsung. Nie było możliwości resetu, więc zaniosłem go do pobliskiego serwisu telefonów. Tam powiedziano mi że muszą odpiąć baterię i przy okazji naprawić przycisk zmniejszania głośności gdyż się blokował. Po odebraniu go z serwisu uruchomił się i zażądał PINu. Ze względu na pośpiech zająłem się tym dopiero po godzinie. Uruchomił się ale z godziny na godzinę powstawały fioletowe plamy potem zmieniające się w niebieskie i czarne na całej powierzchni wyświetlacza. Telefon działał poza tym normalnie. Zrobiłem kopię zawartości i wykonywałem jeszcze połączenia i podłączałem do komputera aby pobrać jego zawartość. Ekran był z godziny na godzinę bardziej zalany plamami. Wykonywałem zdjęcia postępowania tego procesu innym aparatem. Następnego dnia widoczne były tylko małe segmenty w dolnej części ekranu ale system działał nadal. Czy jest to wina serwisu? Stwierdzili, że wyświetlacz był dobry tylko z nieznanego powodu przegrzewał sie procesor. Raz działał a raz zawieszał a efektem tego były plamy na wyświetlaczu. Twierdzą, że przy podmianach padł potem i wyświetlacz a procek przegrzewa się nadal i że przyczyną jest to jego zawieszanie. Jak wspomniałem, po odbiorze z serwisu uruchamiał się i działał poprawnie przez kilkanaście godzin, gdyż dzwoniłem, pisałem, podłączałem go do komputera i robiłem kopie zapasowe. Uważam, że stało się to w wyniku podgrzewania obudowy i rozbierania go. Proszę o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 35  
    Myślę, że jesteś ofiarą własnego pośpiechu - lepiej było oddać telefon na gwarancję aniżeli do małego serwisu. Rozbiórka A510F nie jest prosta sprawą niestety. Ja sprawę widzę tak - usterkę spowodowała albo tzw. złośliwość rzeczy martwych (zbieg okoliczności) lub uszkodzenie mechaniczne (upadek lub niestety błąd w sztuce). Pytanie czy masz paragon na usługę i ewentualnie kopię zlecenia z opisem w jakim stanie oddałeś telefon do serwisu i z jaką usterką. Jeżeli nie masz żadnej dokumentacji naprawy ani rachunku to jesteś raczej na przegranej pozycji.
  • Admin grupy GSM
    W takich sytuacjach gdy rozbieranie telefonu może spowodować uszkodzenie LCD osobiście zawsze informuję i jeżeli ktoś nie bierze ryzyka na siebie to nie przyjmuję sprzętu do naprawy. Klientowi się wydaje, że wymiana baterii nawet w takim A5 2016 to pikuś a jednak trzeba rozebrać cały telefon.
    Ten model nie jest stosunkowo trudny do rozebrania więc usterka o której piszesz faktycznie nie musiała być spowodowana przez lokalny serwis tym bardziej, że LCD fizycznie nie został uszkodzony skoro po odebraniu normalnie działał.
  • Poziom 16  
    Przecież w innych amoledach tez powstaja takie plamy same z siebie...
  • Poziom 10  
    Witam i dołączam fotki. Nikt mnie nie informował o ryzyku tylko powiedział że wystarczy odłączyć baterię, a mówił z lekkością i znawstwem. Dokumentów nie posiadam, gdyż nie odbierałem po reklamowaniu i kazałem wyjaśnić co jest powodem tego stanu. Oni twierdzą że też nie spotkali się z taką sytuacją. Z opisu wynika, że po zareklamowaniu podłączyli mój wyświetlacz pod inny telefon i wszystko działało, a po powrocie do mojego grzał się procek i zaczynały pokazywać plamy. Na koniec padł wyświetlacz. Tyle z opowiadań a na ile zgodnych z prawdą to się nie dowiem. Chciałem by w częściach oddali go do serwisu Samsunga i dowiedzieli się co jest grane. Od miesiąca jest cisza.
    Reklamacje napraw w serwisie.Reklamacje napraw w serwisie.Reklamacje napraw w serwisie.Reklamacje napraw w serwisie.Reklamacje napraw w serwisie.Reklamacje napraw w serwisie.
  • Poziom 13  
    Ale skad w serwisie mają pewność że po twoim odebraniu telefonu nie upadł Ci, nie zgniotłeś go, nie zdusiłeś ? Jak oddali to oddali Ci ze sprawnym LCD, tak zrozumialem z pierwszego postu. Podczas odbierania nie miałeś uwag. A może coś stało się w międzyczasie ? Dlatego wystrzegam się robót typu "Panie tu trzeba tylko baterie odłączyć" lub "Panie tam sie coś poluzowało tylko, już tak kiedyś było". A nawet w telefonach klejonych drobnicy jak niedziałąjace przyciski. Co Ty chcesz oddawać do serwisu Samsunga ? Taki wrak ? Myślisz że ktoś tam wogole będzie do takiego rozbieranego telefonu zaglądał ? Stwierdzą uszkodzenie wyświetlacza krzykną milion monet za naprawę i tyle. Uważam że skoro po odebraniu z serwisu działał wyświetlacz przez kilkanaście godzin bez wystepowania przebarwień (tak napisałeś) to nie ma w tym żadnej winy serwisu. Oddali Ci sprawny, a Ty przynosisz zepsuty. Może być tak jak mówią, wina przegranego procesora który przegrzał LCD.
  • Poziom 10  
    Nie zrozumiałeś jednak. Odebrałem o 12tej w sobotę i pojechałem do pracy, o 12.30 postanowiłem go uruchomić i miał już plamki idące od górnego lewego rogu i po następnej godzinie zacząłem robić mu zdjęcia. Dziwne są te kształty na ekranie, jakby odbite ramki. System funkcjonował więc nie sądzę żeby się zawieszał i przegrzewał. Dzwoniłem wtedy z niego też do serwisu z opisem sytuacji. Kazał przyjść w poniedziałek. Robiłem kopie bezp. W niedzielę wieczorem już tylko podłączyłem pod kompa i zrobiłem kopie zawartości i ostatnie zdjęcie. Potem już ciemność.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 38  
    Jak wyżej teraz trudno jest cokolwiek udowodnić. Jeśli serwis kazał odebrać to raczej na 100% było ok a tak jest złośliwość życzy martwych i szukanie winnego.
  • Poziom 23  
    Wygląda na rozlany AMOLED. Tel. pewnie źle złożony, w wyniku naprężenia wyświetlacz się uszkodził.
  • Poziom 15  
    .:aspire:. napisał:
    Wygląda na rozlany AMOLED. Tel. pewnie źle złożony, w wyniku naprężenia wyświetlacz się uszkodził.


    Niekoniecznie. Klientka jakis czas temu miała taki sam przypadek z syna samsungiem s7 edge, ze po małej glebie zaczał sie tak amoled rozlewac. Poradzilem niech uzywa az sie zrobi calkiem czarny i nie bedzie na nim nic widac i wtedy na gwarke oddac. Tak tez zrobila, zaniosła do salonu i zrobili na gwarancji (wymiana nowego full setu).
  • Poziom 10  
    skinerek napisał:
    .:aspire:. napisał:
    Wygląda na rozlany AMOLED. Tel. pewnie źle złożony, w wyniku naprężenia wyświetlacz się uszkodził.


    Niekoniecznie. Klientka jakis czas temu miała taki sam przypadek z syna samsungiem s7 edge, ze po małej glebie zaczał sie tak amoled rozlewac. Poradzilem niech uzywa az sie zrobi calkiem czarny i nie bedzie na nim nic widac i wtedy na gwarke oddac. Tak tez zrobila, zaniosła do salonu i zrobili na gwarancji (wymiana nowego full setu).

    Po glebie to i owszem, ale to najczęściej jest jakaś rysa, pęknięcie. Coś co można skojarzyć. Tutaj natomiast ewidentnie widać na nim kształty jakiejś ramki, i te kropki powstawały prawie na całej powierzchni jednocześnie. Ktoś mający duże doświadczenie i wyobraźnię mógłby się swoimi spostrzeżeniami podzielić. To bardziej by mnie przekonało co do moich podejrzeń.
  • Admin grupy GSM
    Serwis twierdzi, że to nie jest ich wina więc praktycznie nie masz szansy aby udowodnić im, że usterka powstała na skutek ich nieumiejętnej naprawy.
    Tym bardziej, że odbierając telefon nie składałeś żadnych zastrzeżeń.