Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karta graficzna po czyszczeniu komputera niebieskie tło .

josef1 12 Wrz 2017 08:43 348 8
  • #1 12 Wrz 2017 08:43
    josef1
    Poziom 4  

Witam wszystkich .
    Jestem początkujący na tym forum i nie wiem czy to jest dobre miejsce na mój problem .
    Mam problem z kartą graficzną , karta ma juz swoje lata , ale do rzeczy otóz czyściłem komputer z kurzu po oczyszczeniu włączam go i obraz jest na niebiesko , czy oglądam filmy czy przeglądam strony internetowe tez wszystko jest na niebiesko , przed czyszczeniem kompa obraz był normalny , moja karta graficzna to leciwa GEFORCE 9600 PALIT 512 MB / 256 bitowa GDDR3 da się jeszcze coś z nią zrobić ? czy kupić nową kartę . Teraz mam włączoną kartę graficzną scaloną z płytą główną i wszystko chodzi normalnie.
    Pozdrawiam wszystkich uzytkowników forum .

• #2 12 Wrz 2017 08:47
    karolark
    Poziom 39  

Kabel do wymiany/przelutowanie okolic wyjscia VGA nic więcej się nie opłaca robić.

• #3 12 Wrz 2017 15:15
    josef1
    Poziom 4  

Kupiłem nowy kabel DVI-DVI bo takie ma gniazda ta karta i nic z tego to samo czyli niebieski obraz , chyba karta do wymiany .

• #4 12 Wrz 2017 23:22
    Kasek21
    Poziom 43  

Karta warta ~30zł więc chyba nie warto.

• #5 13 Wrz 2017 21:10
    josef1
    Poziom 4  

Juz nie wiem co jest grane z tą kartą , zrobiłem tak wziołem przejściówkę dvi na vga , końcówkę dvj włozyłem do gniazdka karty , drugi koniec przejściówki podłączyłem kablem vga analogowym i karta normalnie odtwarza .Natomiast gdy podłączyłem kablem dvi -dvi to dalej jest obraz niebieski
    Wie ktoś co jest z tą kartą nie tak ? Sprawdziłem dwa kable dvi-dvi czyzby te kable były uszkodzone ?

• #6 13 Wrz 2017 22:33
    karolark
    Poziom 39