Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A 4B5 licznik 4B0 920 900 - Fis wyświetla cały czas nie zamknięcie klapy.

16 Wrz 2017 17:44 552 11
  • Poziom 11  
    Audi A4 B5 problem z licznikiem 4B0 920 900K Magneti Marelli
    Audi A4B5 1.8 benzyna rok 2000 combi
    Kupiłem audi z uszkodzeniem. Cały czas jest wyświetlany komunikat przez fis o nie zamknięciu klapy tylnej. Sprawdziłem mikrostyki sprawne ,wymieniłem pompkę na inną to samo ,doszedłem do licznika. Odpinałem odpowiednie za to piny ciągle świeci. Moim pytaniem do kolegów jest czy uszkodzeniu uległ licznik bezpowrotnie czy wsad spowodowany np. korekcją licznika. Czy muszę wymienić licznik cały czy wystarczy wgrać nowy wsad. Jeśli wsad to proszę o wsad nie znalazłem takiego ,są ale z inną literką na końcu. Czy nie istnieje możliwość wyłączenia komunikatu, jeśli istnieje proszę o podpowiedz jak pozbyć się problemu. Bardzo proszę o konkretne podpowiedzi, ale nie takie abym sprawdził mikrostyk w klapie.
  • Poziom 8  
    Po prostu odłącz mikrostyk. A kabel od niego owiń izolacją. Miałem taki problem w vw golf 4 kombi. Wada tego jest taka że nie włączy się alarm w przypadku niepowołanego otwarcia tylnej klapy, i zniknie komunikat mówiący że klapa jest niedomknięta
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Wypinałeś przewód z wtyczki zielonej, pin 6?
    Możesz podać masę na ten pin i zobaczyć czy licznik zareaguję.
    Wątpię aby to była wina wsadu, gdyby tak było to coś więcej powinno być "nie halo".
    Jak już to uszkodzenie wewnętrzne licznika.
    Te liczniki są znane z awaryjności więc nie wiem czy jest sens to naprawiać.
  • Poziom 11  
    Mikrostyki działają poprawnie gdyby to był problem wypięcia styku to by go nie było na forum,sprawdzone wszystko odpinane przewody w złączu zielonym .Po odpięciu nadal świeci niezamknięcie klapy. Słyszałem o wadliwości tych liczników ,tylko dlaczego tylko to nic więcej pozostałe funkcje licznika działają. Myślałem że ktoś zmieniając ustawienia pogrzebał coś w nim i uszkodził częściowo wsad. Nie dopisałem wcześniej jest to 1/2 fis, dwa złącza z tyłu. Czytałem na forum że są fachowcy co potrafią przerobić wsad, wyłączając pewną funkcje licznika. Nie pozostanie nic innego jak zakup innego licznika i podmiana.
  • Poziom 28  
    Wsad można naprawić Carprogiem, albo wgrać nowy.
    Z tego co wiem, poszczególne funkcje licznika, jak np. wyłączenie komunikatu o niskim poziomie płynu w spryskiwaczach, można wyłączyć chińskim VAG-KKL, niestety sam tego jeszcze nie robiłem. Wymiana licznika moim zdaniem jest nieopłacalna, w tym nowym niedługo padnie coś innego. Zdecydowanie lepiej naprawić. Daj znać gdybyś był zainteresowany. Są na forum ludzie którzy się tym zajmują.
  • Poziom 11  
    Wymiana licznika to koszt maksymalnie 350 zł natomiast naprawa nikt nie powie ile dopóki nie zobaczy fizycznie licznika może tylko zimne luty. Naprawa może być tańsza ale pozostaje czas oczekiwania na naprawę.Problem w tym że auto jest potrzebne codziennie. Musiał by to być ktoś z podkarpacia wtedy opłacało by się jechać do niego. Nie pojadę do centralnej polski naprawiać samochód. Przy próbie naprawy licznik może uszkodzić i co wtedy. Najlepszym wyjściem tak myślę ja ,kupić drugi dostosować do mojego auta i wtedy na spokojnie wysłać mój. A potem martwić się co z nim zrobić.Zajmuję się elektroniką ale na co dzień nie naprawiam liczników trochę pojęcia o tym mam co w nim jest i jak działa.Licznik magneti marelli jest bardzo awaryjny lepszy VDO.
  • Poziom 11  
    Skąd kolega jest . Jak wygląda naprawa wysyłka i jaki czas oczekiwania ,cena ,gwarancja uszkodzenie znasz. Poczytaj wcześniejsze posty i zobaczysz po co pisze nie naprawiam takich spraw ale kolega nie dzieli się wiedzą a ją ma.Jaka cena i za ile licznik z powrotem.

    Moderowany przez CameR:

    To są pytania czy twierdzenia?
    Takie rzeczy to na PW, to nie giełda.
    Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.

  • Poziom 28  
    Nowak Stanisław napisał:
    Skąd kolega jest


    Kolega jest z UK, dlatego wcześniej pisał

    Cytat:
    Daj znać gdybyś był zainteresowany. Są na forum ludzie którzy się tym zajmują.


    Cytat:
    kolega nie dzieli się wiedzą a ją ma


    Tu nie chodzi o nie dzielenie się wiedzą. Nie znam złotego środka, nie mogę Ci powiedzieć "dotknij tu i będzie dobrze". Nie wiem, co jest zepsute, muszę mieć licznik na biurku aby to zdiagnozować.

    Znam przynajmniej dwóch forumowiczów (i wiem, ze jest ich więcej) którzy się tym zajmują w PL. Dziś jestem wyjątkowo zajęty, ale postaram się do nich w wolnej chwili napisać.

    Generalnie u mnie naprawa wygląda tak- jak przyjedziesz, to 1-2 godziny. Jak wysyłasz, to w poniedziałek popołudniu wysyłasz, w środę przed 13:00 masz spowrotem. Gwarancję na Jaegera daję rok, bo to są awaryjne liczniki. Naprawię Ci soft, czy co tam chcesz, a za rok padnie LCD (bo padnie na pewno) albo któryś z silniczków (też na pewno padnie). Gdybym miał dawać gwarancję na konkretną usterkę którą naprawiam, mógłbym dać dożywotnią.
  • Poziom 11  
    Napisałeś dużo ale nie napisałeś do końca jeśli cena jest stała to jaka jest cenę przesyłki znam twoja cena za naprawę nie chcesz pisać tak to na prywatną wiadomość. to jest ważne .
  • Poziom 28  
    Nie że nie chcę pisać, tylko jestem w innym kraju dlatego ja osobiście nie oferuję Ci naprawy bo czekał byś na licznik ze dwa tygodnie. Gdybyś był w UK to moja cena za naprawę £130 z przesyłką. W polsce są inne ceny, dlatego skontaktuję się z dwojgiem znajomych z polski i zapytam czy są chętni Ci pomóc, chyba, że w miedzyczasie sami się odezwą (przynajmniej 1 bo drugi raczej tu nie zagląda).
  • Poziom 11  
    Nieodpowiedni licznik w samochodzie.