Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Micra K11 - Problem z odpaleniem-zgubione klucze

wujek600kv 17 Wrz 2017 10:16 1278 19
  • #1 17 Wrz 2017 10:16
    wujek600kv
    Poziom 9  

    Witam, w środę zgubiłem kluczyki do auta razem z pilotem jedynym od alarmu. Auto stało prawie 400 km od domu. Lokalni fachowcy wymienili mi stacyjkę wra z kluczykami żebym mógł dojechać do domu. Wyjeli także immo i przeprogramowali kompa ale auto dalej nie odpala na benzynie, odpala tylko na gazie( II generacja) Gdy wkladam klucz do stacyjki dioda od immo przestaje niby migać ale auto na benzynie nie odpali. na gazie gdy jade błyska chceck. Czy to wina alarmu ktory może odcinać zaplon i zostal niedokladnie wylaczony czy tez immo nie da sie usunać z tego samochodu ? Proszę o pomoc chce sie pozbyć tego immo na dobre auto jezdzi w trasy i gdy gaz sie skonczy lub cos sie stanie to stoję. Jestem z województwa łódzkiego, może zna ktoś dobrego fachowca ktory uzdrowi moje auto ?

    Moderowany przez CameR:

    I. Treści zabronione.
    W interesie publicznym zabrania się umieszczania na forum treści, których wykaz został wypunktowany poniżej.
    a ) omijanie lub usuwanie zabezpieczeń antykradzieżowych w pojazdach.

    0 19
  • #2 17 Wrz 2017 11:12
    sanfran
    Poziom 35  

    Zdaje się informacja jak obejść immo w samochodzie jest sprzeczna z regulaminem portalu.
    Jedynie co mogę doradzić to zakup modułu immo wraz z kluczykiem, np z rozbitego pojazdu.
    Kiedy ja kupiłem swoją micrę to tez miałem jeden kluczyk. Aby się zabezpieczyć przed właśnie taką sytuacją (bo dokodowane kluczyka majątek miało kosztować) wydłubałem z kluczyka chip i na stałe przykleiłem w okolice cewki stacyjki - pod plastikową osłona kolumny. Wiem, że pozbawiłem pojazd ochrony antykradzieżowej ale to moja decyzja.

    0
  • #3 17 Wrz 2017 18:40
    wujek600kv
    Poziom 9  

    To niech ktoś napisze na PW co z tym fantem zrobić. Nie jestem zadnym zlodziejem moge przedstawić dokumenty potwierdzajace wlasnosć auta

    0
  • #5 17 Wrz 2017 19:38
    kkknc
    Poziom 42  

    Jeżeli chodzi na gazie a na benzynie nie to nie dostaje benzyny. Albo pompa paliwa nie działa czyli alarm, albo coś przy usuwaniu imo nie poszło jak należy.

    0
  • #6 17 Wrz 2017 19:51
    wujek600kv
    Poziom 9  

    Zakup z rozbitego pojazdu się nie uda bo to musi być komputer i reszta z podobnego rocznikowo pojazdu i w dodatku jakies numery kompa musza byc bardzo zbliżone. Szukałem na necie i jest to nie do zdobycia w dodatku pod wersję micry 1.3 a taka posiadam. Pompa paliwa bzyczy slychac jak sie zalacza ale silnik nie zaskakuje. w dodatku nie dziala centralny zamek,nawet z wewnatrz i klakson. Na tą chwile wiem tylko że odcieli coś od alarmu bo takto caly czas migały kierunki

    0
  • #8 17 Wrz 2017 21:01
    wujek600kv
    Poziom 9  

    To gaz na mieszalniku 2 generacja dlatego można to bezczelnie palić z gazu. Ale zasilanie PB muszę też przywrocić bo co bedzie jak gaz sie skonczy albo nie bedzie możliwosci jego zatankowania. Jutro dzwonię do fachowca od alarmu może uda sie to rozbroić albo jakoś wyciać na stałe jeżeli to nie pomoże to chyba wylaczyli immo niefachowo :/ Zastanawia mnie tylko dlaczego gdy wyjme kluczyk czerwona dioda od natsa miga a gdy wloze i przekrece zaplon gasnie, zupelnie jak na oryginalnym kluczu..i czemu w takim razie to nie pali :/

    Alarm to Clifford Avital, dokladany chyba w ASO nissana przez poprzednia wlascicielke bo jest jego hologram i adntoacja o tym w ksaizce gwarancyjnej

    0
  • #9 18 Wrz 2017 08:41
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    wujek600kv napisał:
    Alarm to Clifford Avital

    Podałeś zbyt mało informacji o systemie alarmowym, który masz w samochodzie.
    Zamieść skan instrukcji lub zdjęcia centralki z wtykami i pilota.

    Zobacz ile jest odmian systemów o nazwie: "Clifford Avital":

    wujek600kv napisał:
    i czemu w takim razie to nie pali :/

    Zrobiłeś jakąś diagnostykę ?
    Sprawdziłeś "czego brakuje" ?
    (paliwo/iskra/czujnik obrotów/kluczowanie wtryskiwacza ...itp)

    0
  • #10 18 Wrz 2017 15:21
    wujek600kv
    Poziom 9  

    Witam sprawa wygląda nastepująco
    Byłem u elektryka wyciac ten alarm, centralka to avital Diablo 2. Nic to nie pomogło. Następnie pojechałem do magika od kluczy i okazało sie że tamci wcale nie wyjeli immo tylko wyjeli ..sterownik od centralnego zamka. Po podlaczeniu tego centralny zaczął działać. Klakson tez działanaciskalem nie na ta czesc kierownicy co trzeba. Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie są ok
    Wyjeliśmy pętlę razem z puszką immo i sproboje mi facet dorobić klucz po pamięci gdyż podpinał się pod gniazdo w aucie najpierw jakimis uzradzeniami ale komunikacji brak.
    Auto dopaliło mi bez tej petli na benzynie na 3 sekundy po czym zgasło i już teraz na benzynie w ogóle nie pali. Jedyna nadzieja w tym że tamci nie pogrzebali w komoie jak powinni i nowy transponder z pamięci załatwi sprawę
    Wniosek taki że wystarczyło wymienić stacyjkę bez próby przestrajania kompa i tak bym jezdził na LPG i tak...a takto już 1450 zl mnie ta impreza kosztowala ( razem z tym kluczem co sie robi ) ... Tamten zawiózl kompa bo nie paliła nawet z gazu..a z gazu nie paliła dlatego bo byl spalony bezpiecznik i luzne kable od centralki.....:/;/ Jeżeli bylłby czysty niegrzebany komp bym mial pewność że to sie naprawi a takto to dalej loteeria
    Skoro pompa buczy po przekreceniu zapłonu i nawet raz zastartowala na benzynie i zgasla to chyba problem leży w odcinanych wtryskach ?
    I rozumiem gdy NATS rozpozna klucz w stacyjce przestanie migać kontrolka check engine i auto normalnie odpali ?
    Nie rozumiem tylko po co facet opowiadał bzdury że jak pan podlaczysz tą puszke ( ster od centralnego ) to zlapie kod i wogole nie odpali znowu. Oni wogole tej puszki od immo nie wyjeli wiec komp chyba żadnego kodu nie stracił tylko był czas zakodowany

    0
  • #12 18 Wrz 2017 17:21
    wujek600kv
    Poziom 9  

    To LPG 2 generacji można to palić na gazie cały czas ale szkoda mi silnika to raz a dwa że jak gazu zabraknie to sobie go przecież nie doniosę. Dlatego tak mi zależy na przywróceniu zasilania benzyną. A może ktoś wie czy ECU łapie sygnał od tej pętli immo czy odwrotnie ? Bo może jest jakaś szansa że komp skoro nie wyjeli tego co potrzeba nie stracił fabrycznych ustawień ? Żeby to paliło bez immo trzeba coś tam wylutować z kompa , w innych micrach ludziom się to sprawdzało a tutaj nic wiec może nie jest to ruszone... Bo jeżeli było by coś nie tak dalej muszę kupić pętle i puszke immo wraz z kluczykami i komputerem od takiej samej micry a to jak szukanie igły w stogu siana

    0
  • #13 18 Wrz 2017 19:25
    Ireneo
    Poziom 40  

    Wracaj do nich na reklamację,zapłaciłeś za usunięcie immo a nie pali?Ja bym za takie coś nie wziął kasy.A jeżeli motali coś w pamięci to muszą mieć oryginał.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A dopiero doczytałem że masz 400 km.Zapytaj więc dokładnie co zrobili i poproś o wsad ori to kluczykasz dorobi transponder z pliku.

    0
  • #14 18 Wrz 2017 21:17
    wujek600kv
    Poziom 9  

    to robił jakiś tego mechanika znajomy elektronik i upiera sie ze zrobił dobrze ale watpie. A gdzie on ma posiadac ten plik na komputerze ? czy takiego czystego wsadu ori nie da sie skads sciagnac ??

    0
  • #15 18 Wrz 2017 21:45
    Ireneo
    Poziom 40  

    Nie czysty ori tylko ori Twój.Powiniem mieć na kompie.

    Dodano po 4 [minuty]:

    A robiąc dobrze nie usuwa się centralnego zamka.

    0
  • #16 21 Wrz 2017 19:22
    pablo311
    Poziom 3  

    To ja wujo. Musiałem stworzyć nowe konto bo tamto zablokował moderator i nie reaguje na PW. Sprawa wygląda następująco. Wgrany jest ten utracony plik, ten facet mi go przesłał,trzeba było na nowo wlutować pamięć co podwyższa koszty ale trudno. Stworzony jest nowy transponder. Komputer włożony do auta i jutro będzie próba odpalenia. Gdzie mam umieścić transponder aby cały czas był z niego sygnał . Okolica stacyjki itp ? Chyba nie ma możliwości żeby teraz nie odpaliła ? Pompa paliwowa sprawna odpaliła na benzynie po zdjeciu puszki immo i zaraz po 2 sekundach zgasła. P.s dziękuję Ireneo za poradę z tym plikiem sam bym na to nie wpadł...

    0
  • #17 21 Wrz 2017 20:04
    Ireneo
    Poziom 40  

    Przyklej w pobliżu pętli,najpierw zobacz gdzie najlepiej działa.

    0
  • #18 22 Wrz 2017 17:54
    pablo311
    Poziom 3  

    Udało się. Auto odpala na benzynie jak dawniej :D

    0
  • #19 22 Wrz 2017 18:53
    Ireneo
    Poziom 40  

    Czyli ktoś spie...ł robotę,wziął kasę a dodatkowo odłączył central?A Ty za to płaciłeś,dziwne to.

    0
  • #20 22 Wrz 2017 23:03
    pablo311
    Poziom 3  

    Nie wiem ile kosztuje wymiana stacyjki ale na pewno nie 450 zl. Zależalo mi żeby szybko zabrać auto z tego zadupia przypomnę ze groziła laweta za 1500 zł. Powinni wymienić stacyjkę i na tym skończyć temat. z gazu by odpaliło i tyle. Ale już po ptakach. skasowali o 200 za dużo i jeszcze 340 razem z paliwem za auto zastępcze ogólnie do tyłu jestem 840 złotych :/. Zapłaciłem bo gadał że to wina alarmu i jak go odłaczę będzie cacy. Tak się mocowali z tym autem że nie wiedziałem czy wogóle uda się nim odjechać Gdyby nie grzebali w kompie bym zapłacił 250 stacyjka czy nawet mniej i heja do domu. a takto koszt wgrywania pamięci drugiej 300 plus klucz 350. Wielu speców było nikt nie umiał sobie poradzić dlatego nie chce myśleć co by było z nowym autem. Koszt w ASO był 1600 czyli więcej niż zapłaciłem teraz i czekanie 2 miesiace. Nauczka na całe życie i tyle grunt że auto jezdzi jak dawniej a pieniądze odpracuje się .Trudno.

    0