Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] BMW E53 X5 3.0D - Czy to są objawy zepsutego modułu świateł? brak kierunkow swia

17 Wrz 2017 10:54 1476 8
  • Poziom 12  
    Witam mam problemy typu same zapalające się xenony na zapłonie, nie działają kierunki, czasem tylko migają szybko z jednej strony, nie reaguje włacznik swiateł, podświetlenie zegarów też.
    Wg innych postów skłaniałoby się do to modułu świateł. Teraz takie pytanie, czy on znajduje sie w nogach na boku u pasazera? Oraz dlaczego trzeba go kodować? Co się stanie jeżeli kupię używany i wsadzę go do auta? Jakieś niebezpieczne konsekwencje? Oraz czy da się go INPĄ zakodować?
  • Poziom 24  
    Jest w nim przebieg auta i parę innych rzeczy . Co się stanie jak inny wepniesz to nie wiem .
  • Poziom 41  
    Trzeba zakodować, INPA tego nie zrobisz.
  • Poziom 10  
    generalnie nic się nie stanie jeśli włożysz inny,
    jeśli wrzucisz od e39 to będzie wyrzucać brak płynu hamulcowego, (inny czujnik niż w e39). Na bank zaświeci się kropka przy przebiegu dziennym na liczniku (brak poprawnego vin i przebiegu).

    jeśli chodzi o kodowanie to podstawą jest ncs, i pa soft.
    skąd jesteś?
    chętnie pomogę z kodowaniem
  • Poziom 17  
    W zasadzie podświetlenie zegarów powinno zawsze działać nawet kiedy nie masz lampy podłączonej ?
  • Poziom 10  
    której lampy? :) przednie?
    podświetlenie działa wtedy kiedy działają światła pozycyjne :)
  • Poziom 17  
    k_w_ napisał:
    której lampy? :) przednie?
    podświetlenie działa wtedy kiedy działają światła pozycyjne :)

    Nawet jak odłączysz lampe podswietlenie się zapala
  • Poziom 12  
    Zamykam temat, zeby nie budzić dyskusji. Po wymianie LCM wróciło do normy.
  • Poziom 12  
    Zamykam temat, zeby nie budzić dyskusji. Po wymianie LCM wróciło do normy.