Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie komputera z telewizorem allshare

jotgie3 17 Wrz 2017 12:12 474 5
  • #1 17 Wrz 2017 12:12
    jotgie3
    Poziom 2  

Witam,
    Dostałem od vectry router z wifi. Router jest w centralnym miejscu mieszkania, od niego odchodzą kable do gniazdek w pokojach. Oprócz tego działa wifi 5G. W każdym pokoju jest jedno gniazdko, niestety urządzeń jest więcej. W związku z tym, w dużym pokoju po kablu jest PS4 a tv z internetem łączy się po wifi. W drugim pokoju po kablu jest PC a drugi telewizor - po wifi. Oczywiście smartfony i tablet po wifi. Wszystko działa ładnie, ale chciałbym uruchomić film, który mam na komputerze, na telewizorze w drugim pokoju. Zainstalowałem samsung allshare i zonk - nie widzi żadnego urządzenia podłączonego przez wifi. Telewizor też nie widzi źródła allshare. Nie znam się na sieciach - ale czy to normalne? Czy sieć, zbudowana na jednym routerze, częściowo po kablu, częściowo bez, nie jest w pełni zintegrowana? Jak to połączyć, żeby telewizor widział pliki z komputera? Dodatkowe utrudnienie - nie mam dostępu do ustawień routera - mogę tylko zmienić hasło, reszta jest zablokowana przez vectrę (tak mi powiedzieli).
    pozdrawiam

0 5
  • Pomocny post
    #2 17 Wrz 2017 12:50
    bogiebog
    Specjalista Sieci, Internet

Za routerem wektry, Postaw swój router który możesz sam konfigurować.

Na próbę podłącz TV i PC kablem do routera. WIFI w routerze może mieć załączoną opcję "separuj klientów WIFI".

0
  • #3 17 Wrz 2017 16:17
    jotgie3
    Poziom 2  

Podłączyłem kablem, ale też allshare nie widzi.