Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wyłącznik nadprądowy 4x 400W 4,5A

mateo61324 17 Sep 2017 21:47 1482 36
    mateo61324
    Level 6  
    Witam czy ktoś może mi poradzić jaki wyłącznik nadprądowy dać przed gniazdkiem/kontaktem do którego będą podłączone 4 zasilacze każdy o mocy 400W 4,5A ? Jaki wyłącznik polecacie ? jestem początkujący dlatego proszę o wyrozumiałość z waszej strony z góry dziękuje za fachową pomoc.
    mateo61324
    Level 6  
    Będzie to instalacja pociągnięta od głównego zasilania, więc przewód dam taki jaki zostanie mi polecony. IPZ to jakieś 2,8om jeśli dobrze obliczyłem. Dodam że nie jestem elektrykiem.
    mateo61324
    Level 6  
    w kontakcie mamy napiecie 230 bezpiecznik w skrzynce do kontaktow to 16 czyli charakterystyka dla bezpiecznika 16 to 5
    16x5=80
    230/80= w przyblizeniu 2,8
  • Helpful post
    rtvserwisant
    Level 21  
    Źle to policzyłeś. Żeby dowiedzieć się jaka jest wartość IPZ, to należy ją zmierzyć przyrządem pomiarowym.
    mateo61324
    Level 6  
    ja takiego nie posiadam... jak wybrnąć wiec z tej sytuacji?
    Topolski Mirosław
    Moderator of Electrical engineering
    mateo61324 wrote:
    ja takiego nie posiadam... jak wybrnąć wiec z tej sytuacji?

Zaprosić elektryka do siebie aby wykonał pomiary.
    mateo61324
    Level 6  
    Mieszkam w Anglii niestety nie mam możliwości zaproszenia fachowca ponieważ gdy fachowiec podłączał mi kuchenkę elektryczna nie potrafił wyprowadzić kabla do niej wiec o fachowca tutaj ciężko ja żadnego nie znalazłem. Ponownie nie zaryzykuje zapraszając ala fachowca ... Dlatego z tym zgłosiłem się o pomoc do was.
    Zbigniew 400
    Level 38  
    Co to za zasilacze i jak będą załączane ?
    CYRUS2
    Level 42  
    mateo61324 wrote: