Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co to za zawór - grzejnik

stanley274 18 Wrz 2017 12:51 1710 31
  • #1 18 Wrz 2017 12:51
    stanley274
    Poziom 8  

Witam.

Na wstępie przepraszam za być może głupie pytanie ale jestem w tym temacie zielony.

Mieszkam za granicą i mam problem w wynajętym mieszkaniu. Jeden z grzejników w ogóle nie grzeje. Sprawdzałem i powietrza nie ma. Rurka doprowadzająca wodę jest ciepła do miejsca podanego na zdjęciu zaworu (im bliżej zaworu tym rurka jest zimniejsza). Wszystkie pozostałe kaloryfery działają. Powinienem go odkręcać? Boje się problemów które kosztują za granicą i to nie w swoim domu. Wczoraj go delikatnie poluzowalem i wypłynęło kilka kropel wody. Wszystkim serdecznie dziękuję za jakąkolwiek odpowiedz.

0 29
  • #2 18 Wrz 2017 13:02
    Erbit
    Poziom 27  

Właściciel pewno wie co to jest za "zawór" (jeśli w ogóle to zawór). Nawet jeśli jest usterka
    to w normalnym świecie takie sprawy zgłasza się właścicielowi.

0
  • #3 18 Wrz 2017 13:06
    stanley274
    Poziom 8  

Normalny świat tu wygląda tak że do 50 euro naprawisz sam,powyżej właściciel a na hydraulika czekasz jak na księdza z kolędą. On na ten zawór wystawia tak samo duże oczy jak i ja. Pytam na forum bo być może jest jakaś błahostka za którą ktoś sobie zwinie dobra kasę.

0
  • #4 18 Wrz 2017 13:21
    arelektroda
    Poziom 21