Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sieć 5GHz zwalnia do 1Mb/s. Cicsco WAP371

22 Wrz 2017 10:45 678 12
  • Poziom 5  
    Witam. Posiadam w mieszkaniu (54m2) AP Cisco WAP371. Internet vectra 150Mb/s. Mam podłączony AP pod switch cisco. Problem polega na tym że po uruchomieniu internet śmiga do 150Mb/s z pingiem 20. Po 1-3 dniach prędkość spada do 0,5Mb/s i 1000 ping. Wykluczam zepsute urządzenie, ponieważ wcześniej miałem inny AP (Cisco WAP571E) który zachowywał się tak samo (aż oddałem na reklamację i wykłóciłem się o pieniądze). Sprawdziłem jak się zachowuje przy 2,4Ghz. Prędkość utrzymuje się na poziomie 20-25Mbs i ping 20. Wydaje mi się że to normalne? Sprawdzałem odczyty na wi-fi analizer na androidzie- używam sam w bloku 5Ghz, więc zakłóceń nie ma. Laptop też nie jest uszkodzony, ponieważ sieć zachowuje się tak samo na moim galaxy7 jak i na lapku. Przy podłączeniu bezpośrednio pod router, jest to samo. Ktoś pomoże? Bo już nie mam pomysłów

    Pozdrawiam
  • Specjalista Sieci, Internet
    remek87 napisał:
    prędkość spada do 0,5Mb/s i 1000 ping.

    Pokaż winmtr.exe do adresu który pingujesz

    remek87 napisał:
    . Przy podłączeniu bezpośrednio pod router, jest to samo

    znaczy kablem ?
    pokaż winmtr JW.
  • Poziom 5  
    bogiebog napisał:
    remek87 napisał:
    prędkość spada do 0,5Mb/s i 1000 ping.

    Pokaż winmtr.exe do adresu który pingujesz

    remek87 napisał:
    . Przy podłączeniu bezpośrednio pod router, jest to samo

    znaczy kablem ?
    pokaż winmtr JW.


    AP mam podłączony kablem do zasilacza poe a następnie do switcha.

    Wyniki winmtr

    Sieć 5GHz zwalnia do 1Mb/s. Cicsco WAP371
  • Specjalista Sieci, Internet
    Problem (straty pakietów) między routeram 10.x a 172.x lub w routerze 172.x.

    To chyba u dostawcy routery ? tak ? tam zgłaszaj problem.
  • Poziom 5  
    No wlasnie do konca nie wiem kogo to ip 172... dziwi mnie tylko to, ze przy "awarii" sieci 5ghz, 2.4 dziala normalnie. Zglosic to dostawcy?
  • Poziom 30  
    Sprawdź co ma jakie ip i głoś jeśli problem występuje już za twoim ap (a ty nie kopałeś przy ich kablu). Pewnie będą ci chcieli wcisnąć, że to twój ap. Więc poprzyj się danymi z grafiki którą wrzuciłeś.
  • Poziom 5  
    drobok napisał:
    Sprawdź co ma jakie ip i głoś jeśli problem występuje już za twoim ap (a ty nie kopałeś przy ich kablu). Pewnie będą ci chcieli wcisnąć, że to twój ap. Więc poprzyj się danymi z grafiki którą wrzuciłeś.


    Dzięki za radę. Co to znaczy kopać przy ich kablu?;p Kabel ze ściany wchodzi bezpośrednio do modemu i był nie ruszany;p
  • Poziom 5  
    Czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Kłócić się z vectra? Czy temat nie do wygrania? Pomachać palcem i wspomnieć coś o urzędzie ochrony konsumenta? Czy znajdzie się jakiś specjalista który wytłumaczy mi dlaczego u mnie powstają takie problemy?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Uruchom komputer w tryb awaryjny + obsługa sieci, podłącz kablem do routera.
    czy to coś zmienia ?
  • Poziom 5  
    bogiebog napisał:
    Uruchom komputer w tryb awaryjny + obsługa sieci, podłącz kablem do routera.
    czy to coś zmienia ?


    Wszystkie 3 urządzenia? Laptop + 2 smartfony...?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Podłącz tylko jedno urządzenie do neta, może wydaje ci się że komputer zwalnia bo inne urządznia ssają całą parą i monopolizują łącze.
  • Poziom 5  
    bogiebog napisał:
    Podłącz tylko jedno urządzenie do neta, może wydaje ci się że komputer zwalnia bo inne urządznia ssają całą parą i monopolizują łącze.


    Zrobię tak. Jednak nie wydaje mi się że zwalnia, a urządzenia nie lecą pełną parą. Na wszystkich jest taka sama prędkość.

    Sieć 5GHz zwalnia do 1Mb/s. Cicsco WAP371Sieć 5GHz zwalnia do 1Mb/s. Cicsco WAP371