Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia - wariuje przerywacz kierunkowskazow

05 Sie 2005 13:53 18424 12
  • Poziom 10  
    Witam, proszę o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny takiego zjawiska.

    W octavi przerywacz kierunkowskazów jest zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych. I tak, za pierwszym razem po tym jak zaczal wariować w koncu zespsuł sie i przestał załączać kierunkowskazy. Po wymianie działanie kierunkowskazów i awaryjnych jest ok. Wariowanie obiawialo się klapaniem przekaźnika.
    Teraz po włączeniu stacyjki podczas jazdy przekaźnik potrafi sobie poklapać przy czym nie załącza to świateł. Natomiast po włączeniu kierunkowskazu pracuje normalnie i równomiernie a po wyłączeniu kierunku znowu czasami zaklapie. Moduł przerywacza jest nowy ze sklepu.

    Zauważyłem że nie występuje to po wyłączeniu stacyjki.
    Długość klapania nie jest regularna.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 18  
    Witam masz jeszcze coś uszkodzone niewiem co,ale opowiem mój przypadek zapalała się w czasie jazdy kontrolka świec żarowych no po długich poszukiwaniach okazało się że automat stopu rozleciał się po wymianie
    automatu stopu wróciło wszystko do normy ,no i piernik z wiatrakiem ma jednak coś wspólnego.Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Coz moze to jest jakis pomysl. Zastanawialem sie czy na prace zespołu przerywacza moze miec wpływ sam włącznik kierunkowskazow (wajha na kolumnie kierownicy). Drugi moj typ to cos sie wali w obwodzie alarmu bo on jest wpięty na zywca w kable kierunkow.
    Dodam, że był taki dzień że nie byłem w stanie uzbroić alarmu bo się wzbudzał. Normalnie jest tam jakieś opoźnienie po którym w pełni się uzbraja i dokladnie w tym momencie zadzynał wyć.

    Jeśli ktoś ma opis co jest na poszczególnych wybrowadzeniach w kostce przerywacza to porsze o info.
  • Poziom 28  
    Nie mam takiego opisu ale myślę że można by odłązcyć kontrolnie obwód migania alarmu. Normalnie nie powinien on mieć wpływu na prace migaczy ale mogło być coś źle podłączone i to było powodem zejścia pierwszego przerywacza.
  • Poziom 10  
    Narazie chcialbym sobie zaoszczedzic takich eksperymentow - kabelki od alarmu sa podlutowane. Poza tym samochod latał w takiej konf. 3 lata...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Wiem ze jest to typowa usterka tego samochodu. Tylko po wymianie zepsutego przelacznika na dzialajacy przekaznik klepie. Sprawdzalem na 2 nowych i jest to samo na kazdym. Czyli dzialac dziala, natomiast przekaznik klepie - zyje wlasnym zyciem. Nie wydaje mi sie zeby dwa nowe przelaczniki w polki byly walniete.

    pytanie moje jest takie co moze byc przyczyna wzbudzania sie przekaznika i prosze o pomoc w rozczajeniu co jest na pinach kostki
  • Poziom 1  
    MAM TEN SAM PROBLEM JAK KOLEGA POMOCY!!!
  • Poziom 24  
    No to Was poratuję.
    To jest do wymiany....
    przełącznik kierunków - lewa manetka
    na 100%.
    Pozdrawiam

    PS. Ja też kombinowałem, zmieniałem przerywacze itp.
  • spec od auto-elektro
    Zasyfiony smar miedziany zaczyna przewodzić ,wystarczy wyczyścić przełącznik.P
  • Poziom 24  
    Dokładnie. Bawiłem się w czyszczenie, ale efekt był krótkotrwały. Kupcie nowe manetki niby niemieckie na all...drogo z tempomatem za około 60 zł.
  • Poziom 2  
    A co jeśli zupełnie znikną kierunki i awaryjne? W mojej octavii tak się stało. Nie wiem co robić? Może ktoś mi podpowie?
  • Poziom 12  
    A może masz hak i ciągniesz pożyczoną przyczepę ,a światełka to różnie mogą być zwarcia itd