Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Asus Nexus 7 32GB - Komunikat "usuwam"

23 Wrz 2017 15:49 1824 30
  • Poziom 6  
    Witam

Na wstępie chciałabym przeprosić jeśli wybrałam zły dział ale jest to mój pierwszy raz gdzie szukam pomocy na jakimś forum i jestem troszkę zielona :)

A wiec posiadam tablet Asus Google Nexus 7 32GB, tabletu używam sporadycznie, pewnego dnia rozładował się i nie był używany parę dni, gdy postanowiłam go włączyć tablet nie reagował, naładowałam go, była ikonka ładowania, ale nadal nie chciał się włączyć, postanowiłam zrobić factory reset no i wtedy zaczął się problem ponieważ od tamtej pory tablet ciągłe pokazuje ikonkę androida i pod spodem jest informacja "Usuwam".
    Trwać to może w nieskończoność. Nie dam rady również wejść w ustawienia poprzez naciśnięcie włącznika i głośności w dół... Dodam jeszcze że przy podłączeniu tableta z komputerem kablem urządzenie nie pojawia się w urządzeniach.
    Czy jest coś co mogła bym zrobić ?

Liczę na dobrą rade ;) Jeśli ktoś pomoże mi przywrócić do żywych tablet odwdzięczę się :please:
  • Poziom 38  
    BornForThis napisał:
    była ikonka ładowania

Była czyli pokazywała się animacja napełnianej baterii i naładowała się do pełna czy raczej nie ?
    BornForThis napisał:
    postanowiłam zrobić factory reset

CO dokładnie Pani zrobiła?
    Taka procedurę ?
    Wipe data/factory reset
    Wipe cache partition
    i na końcu
    Reboot system now

BornForThis napisał:
    ikonkę androida i pod spodem jest informacja "Usuwam

Gdy to się pojawia przytrzymanie dłużej przycisku od włączania i wyłączania (POWER) wyłącza tablet ?

Jeśli tak to czy jest Pani wstanie ponownie wejść w tryb recovery mode ?

Z tego co czytam te tablety mogą mieć ale akurat w pani przypadku nie koniecznie problem z pamięcią.
  • Poziom 6  
    gradek83 napisał: