Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 3 1996 - sterowanie centralnym zamkiem z pilota

JayT 05 Sie 2005 14:50 1915 4
  • #1 05 Sie 2005 14:50
    JayT
    Poziom 10  

Posiadam Golfa 3 rocznik '96 - fabryczny c.z. pneumatyczny. Chciałem zamontować sterowanie pilotem, ale jestem w temacie zielony :-)
    Dostałem się do pompki i sprawdziłem jej zachowanie - sterowanie następuje podaniem "+" na odpowiednie piny przy zamykaniu/otwieraniu (schemacik poniżej - może się komuś przyda, źródło http://volkswagen.msk.ru,, moje dopiski na czerwono):
    VW Golf 3 1996 - sterowanie centralnym zamkiem z pilota
    Ostatnio pewien "specjalista" (?) próbował mi sprzedać odpowiedni sterownik - jednak sterowanie odbywało sie tam jednym przewodem, a u mnie potrzebne są dwa. Sprzedawca zapewniał, że na 100% jego sprzęt pasuje do mojego auta itp. itd. - jednak nie dałem się skusić (i chyba dobrze).
    I tu moje pytanie: jaki sterownik wybrać? Zaznaczam, że nie chcę alarmu - zalezy mi tylko na sterowaniu c.z. za pomocą pilota! Z montażem sobie poradzę (mam nadzieję :D), jednak mam problem z wyborem właściwego sterownika. Zauważyłem, że wiele jest takich, w których sterowanie odbywa się za pomocą 2 x "masy" - natomiast ja potrzebuję 2 x "+" - co wybrać?

0 4
  • #2 05 Sie 2005 15:31
    staszekk7
    Poziom 18  

Zastosuj przekażniki i z minusów zrobisz plusy jest to bardzo proste rozwiązanie wielokrotnie opisywane na forum

0
  • #3 05 Sie 2005 17:34
    JayT
    Poziom 10  

Może sformułuję pytanie inaczej:
    Czy ktoś spotkał się ze sterownikiem, który kosztuje poniżej 150 zł i zapewni mi względne bezpieczeństwo (zmienny kod itp.)? Urządzeń takich jest sporo, a ja nie chcę "pierwszego-lepszego", które samo otworzy samochód w najmniej oczekiwanym momencie :-) Byłbym wdzięczny za namiar na jakieś konkretny model, który ktoś przetestował i jest z niego zadowolony :D

0