Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg

26 Wrz 2017 12:26 8634 14
  • Poziom 5  
    Witam,
    Mam problem z Samsungiem Galaxy S6 FLAT, gdy mam wyłączone dane komórkowe telefon łączy się z LTE+ i ma bardzo słaby zasięg.
    Jak włączę dane komórkowe to pojawia się LTE+ i bardzo słaby zasięg i po chwili przełącza się na LTE i jest pełny zasięg, ale jak mam wyłączone dane komórkowe to telefon powinien utrzymywać połączenie LTE+.
    Telefon jest w sieci PLUS.

    Sieć w stanie StandBy:
    Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg
    Sieć gdy włączę dane komórkowe:
    Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg
    Jak sieć się przełączy na LTE:
    Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg
    Takie coś wcześniej nie występowało.
    Bardzo proszę o pomoc z rozwiązaniem tego problemu.
  • Poziom 5  
    Już to robiłem, tyle że to jest uciążliwe, a internet w tym trybie jest wolny.
    A poza tym ten telefon już rok bez problemu działał, a teraz się coś popsuło.
    I tak w ogóle to telefon w trybie StandBy jaką powinien mieć sieć, bo mi się zdaję że 2G albo 3G? A nie LTE+

    W trybie 2G Jest 100% i w 3G też 100%.
    Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg

    Dodano po 9 [godziny] 47 [minuty]:

    Właśnie dziś zaobserwowałem że w trybie wybierania sieci AUTO telefon nie łączy się z siecią niszą niż LTE, jak kończy się zasięg LTE to telefon zgłasza brak zasięgu, dopiero muszę w ustawieniach przełączyć na 2G/3G i wtedy zasięg jest 100%.
    Czy wysyłać telefon na gwarancję. Nawet wgrałem nowy soft z poziomu SmartSwitch i to też nic nie dało.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    PitiStewart napisał:
    Czy wysyłać telefon na gwarancję.

    Jeżeli aktualizacja oprogramowania nic nie dała to pozostaje serwis.
  • Pomocny post
    Spec od GSM
    Usterka nie powstała po którejś z rzędu aktualizacji oprogramowania ? Jeżeli jest na gwarancji to można odesłać. Albo spróbuj wgrać najnowsze oprogramowanie.
  • Poziom 5  
    Chyba tak po jakiejś aktualizacji, gwarancje mi odrzucają bo twierdzą że jest ok. Oprogramowanie jest aktualne.
  • Pomocny post
    Spec od GSM
    *#1234# sprawdź wersje oprogramowania i nam tutaj napisz. Pomyslimy co wgrać żeby było lepiej :) Ale 100 procent gwarancji na poprawę nie dam :(
  • Poziom 5  
    Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg
    Dodano po 2 [godziny] 30 [minuty]:
    Sprawa na ten moment wygląda tak:
    Telefon po utracie zasięgu zmienia sieci na nisze (UMTS).
    I teraz tak, jak mam wyłączone dane komórkowe i wejdę w ustawienia->Informację o urządzeniu->Stan->Stan karty SIM i tam mi piszę "Typ sieci komórkowej LTE" Czy tak powinno być, czy powinno się przełączyć na (UMTS). Na belce powiadomień nie ma napisu LTE, 3G bo dane komórkowe są wyłączone. Samsung Galaxy s6 - Telefon ma słaby zasięg, łączy się z LTE+ i traci zasięg

    Jak ktoś posiada SAMSUNGA GALAXY S6 (najlepiej z kartą PLUS) to bym prosił żeby sprawdził czy też ma LTE w tych parametrach Karty SIM (Oczywiście bez włączonych danych komórkowych).
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    PitiStewart napisał:
    jak mam wyłączone dane komórkowe i wejdę w ustawienia->Informację o urządzeniu->Stan->Stan karty SIM i tam mi piszę "Typ sieci komórkowej LTE" Czy tak powinno być
    Tu pokazuje ci jakie masz ustawione a nie z jaką siecią jest połączony.
  • Pomocny post
    Spec od GSM
    Spokojnie możesz wgrać np. bez brandu XEO :

    Dla Android 7.0:
    07 May 2017 Poland (XEO) G920FXXU5EQD7
    06 July 2017 Poland (XEO) G920FXXU5EQFC
    28 July 2017 Poland (XEO) G920FXXS5EQG1

    Dla Android 6.0.1:
    07 February 2017 Poland (XEO) G920FXXU5DQA7
    06 April 2017 Poland (XEO) G920FXXS5DQC1

    Zacząłbym od softu z maja z Nougatem. Mozę pomorze. Te trzy wersje są starsze od Twojej w telefonie z Android 7, oraz dwie wersje na 6.0.1. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomoże. Ta cyfra ''5'' w środku oznaczenia wersji softu ma kluczowe znaczenie dla flash.

    Nie musisz wszystkich po kolej - spróbuj wgrać najstarszy Android 7, i najnowszy 6.0.1 jeżeli nie pomoże.......

    Czyli szukaj: G920FXXU5EQD7
    A potem: G920FXXS5DQC1


    Dla plus gsm masz generalnie mniejszy wybor do poszukania:

    Dla Android 7:
    27 May 2017 Poland (PLUS) G920FXXU5EQCS

    Dla Android 6.0.1:
    20 February 2017 Poland (PLUS) G920FXXU5DQA7

    Tu downgrade powinien przejść bez problemu z Nugat na Marshmallow.


    Przed softem - jak i po hard reset z klawiszy .... soft znajdziesz na updato.com
  • Poziom 5  
    Telefon jest kupiony w media markt, kartę mam tylko z plusa.

    Dodano po 5 [minuty]:

    leonov napisał:
    PitiStewart napisał:
    jak mam wyłączone dane komórkowe i wejdę w ustawienia->Informację o urządzeniu->Stan->Stan karty SIM i tam mi piszę "Typ sieci komórkowej LTE" Czy tak powinno być
    Tu pokazuje ci jakie masz ustawione a nie z jaką siecią jest połączony.

    Tyle że jak zmienię na 3G albo samo spadnie do takiej sieci to tam się pokazuję UMTS.
    Mi tylko chodzi o to czy telefon z bez aktywnych danych komórkowych powinien utrzymywać połączenie z LTE 2100 MHz ( To jest chyba LTE+)
  • Poziom 5  
    Stokłosy napisał:
    Spokojnie mozesz wgrac np. bez brandu XEO :

    Dla Android 7.0:
    07 May 2017 Poland (XEO) G920FXXU5EQD7
    06 July 2017 Poland (XEO) G920FXXU5EQFC
    28 July 2017 Poland (XEO) G920FXXS5EQG1

    Dla Android 6.0.1:
    07 February 2017 Poland (XEO) G920FXXU5DQA7
    06 April 2017 Poland (XEO) G920FXXS5DQC1

    Zacząłbym od softu z maja z Nougatem. Mozę pomorze. Te trzy wersje sa starsze od Twojej w telefonie z Android 7, oraz dwie wersje na 6.0.1. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomoże. Ta cyfra ''5'' w srodku oznaczenia wersji softu ma kluczowe znaczenie dla flash.

    Nie musisz wszystkich po koleji - sprubuj wgrac najstarszy Android 7, i najnowszy 6.0.1 jeżeli nie pomoże.......

    Czyli szukaj: G920FXXU5EQD7
    A potem: G920FXXS5DQC1


    Dla plus gsm masz generalnie mniejszy wybor do poszukania:

    Dla Android 7:
    27 May 2017 Poland (PLUS) G920FXXU5EQCS

    Dla Android 6.0.1:
    20 February 2017 Poland (PLUS) G920FXXU5DQA7

    Tu downgrade powinien przejsc bez problemu z Nugat na Marshmallow.


    Przed softem - jak i po hard reset z klawiszy .... soft znajdziesz na updato.com

    Tylko jak ten downgrade zrobić ?
  • Poziom 5  
    Jak ktoś posiada SAMSUNGA GALAXY S6 (najlepiej z kartą PLUS) to bym prosił żeby sprawdził czy też ma LTE w tych parametrach Karty SIM (Oczywiście bez włączonych danych komórkowych). Ustawienia-> Informację o urządzeniu-> Stan-> Stan Karty SIM, i to powinno być w parametrze Typ sieci komórkowej

    Potrzebuję taką informację żebym wiedział czy mam wysyłać na gwarancję, lub czy jest to normalne.
  • Poziom 5  
    PROBLEM ROZWIĄZANY _ Wystarczyło kupić nowy Telefon...