Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vivaro 1,6 cdti 2015r - uszkodzony alternator błąd ładowania i Start Stop

26 Wrz 2017 14:54 2145 12
  • Poziom 15  
    Witam Vivaro 2015r 1,6 w aucie rozleciało się łożysko w alternatorze w mak ,alternator założony nowy o tych samych numerach,pozostają dwa błędy których nie da się wykasować błąd ładowania alternator,błąd systemu start stop.Ładowanie jest 14,2 V,gdzie szukać przyczyny ,wygląda jak by alternator nie był sterowany w blokach obciążenie alternatora 99% aku nowy.Gdzie jest moduł upc w tym aucie .Pozdrawiam!!!
  • Poziom 17  
    Nie założyłeś przypadkiem chińskiego alternatora? Czasami nieoryginalne regulatory napięcia, które mają wyjście COM bądź LIN, nie chcą współpracować ze sterownikiem, pomimo że napięcia ładowania jest ok.
    Wyjmij regulator ze starego alternatora i włóż do nowego alternatora.
    A jak masz oscyloskop, to sprawdź jaki masz sygnał na odpiętej kostce regulatora napięcia.
  • Poziom 15  
    Alternator jest założony oryginał nówka sztuka,auta za dużo jeżdżą żeby chińskie zakładać,regulator też podmieniany i ten sam objaw jest.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Strumien swiadomosci swia napisał:
    krzychu001 napisał:
    alternator założony nowy o tych samych numerach,


    Jakoś w to wątpię .


    Nie trzeba w to wątpić jest naprawdę ori.
  • Poziom 31  
    Czesc sprawdz napiecie przy alternatorze pozniej przy aku i przy skrzynce z bezpiecznikami.
    Jezeli bedzie gdzies duzy spadek nalezy sprawdzic kabel plus do tego przy montazu /demontazu warto jeszcze raz rzucic okiem na mase - koszt zerowy.
    Z mojego przykladu, uwazam - chociaz nie znam tej wersji vivaro z systemem start stop masz wlasnie prawdopodobnie system zarzadzania energia - nalezy zaprogramowac wymiane aku - bo alternatorem steruje system inteligentnego ladowania.
    U mnie jak padlo aku co prawda w innej marce kilka bledow brak radia itp - serwis zaprogramowany nowy aku i zero problemow.
  • Poziom 15  
    Witam błędy są. DTC920F81 Połączenie UPC-Alternator.
    DTC 926768 Obwód modułu sterowania układem Start Stop,ten drugi błąd wynika raczej z tego pierwszego,wyłączony Start/Stop z powodu awarii ładowania.Jak jest sterowany w tym aucie alternator .Pozdrawiam!!!
  • Poziom 15  
    Są dwa piny w starym i nowym,wtyczka ma jeden kabelek.
  • Poziom 43  
    Ugnity przewód alternator -upc widocznie.
  • Poziom 15  
    Nie mam oscyloskopu ale na tym kabelku po zapłonie jest ok 9-10v.
  • Poziom 2  
    Witam. Rozwiązałeś mozę temat?
  • Poziom 15  
    W serwisie to zrobili w Oplu w Katowicach ale nie wiem co było ,koszt coś koło 200 parę zł. Na pewno nie wymienili alternatora ani regulatora.