Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WV Golf 3 1.8 90KM - Nie odpala na benzynie Na lpg ok

27 Wrz 2017 17:50 804 12
  • Poziom 14  
    Cześć

    Chyba się zakręciłem i nalałem 6 litrów oleju napędowego do baku. Nalałem następnie benzynę do pełna. Problem w tym że nie mam pewności że to był olej napędowy. Bezpośrednio po tym tankowaniu Podczas próby odpalenia na benzynie Auto odpaliło zaczęło prychać i zgasło. Od tego momentu w ogóle nie odpala na benzynie nawet nie reaguje. Gdy kręcę rozrusznikiem czuję smród starego diesla z rury wydechowej. Podmieniłem pompę benzyny na inną sprawną wymieniłem filtr paliwa sprawdziłem wtryskiwacz jego rezystancja wynosi 2 omy sprawdziłem napięcie na wtyczce wtryskiwacza pomiędzy brązowym kablem a dwoma środkowymi pinami obu przypadkach napięcie wynosi 14 V. Sprawdziłem także żaróweczka i świeci ona przy obu pinach. Pomiędzy wtryskiwacz a przepustnica dałem ręcznik papierowy i Kręciłem rozrusznikiem po teście ręcznik jest mokry więc wtryskiwacz pracuje. W tej chwili mam cały bak zatankowany do pełna z czego 6 litrów może być to ropa. Pytanie mam takie Dlaczego przynajmniej nie chrząka nie prycha nie kopci ale żeby odpalił czy po prostu taka mieszanka jest niepalna?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 38  
    szosiu napisał:
    Cześć
    Problem w tym że nie mam pewności że to był olej napędowy.

    A co innego mogłeś wlać ?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 43  
    Może w instalacji masz czystą ropę, zdążyło pociągnąć. Na tym paliwie silnik benzynowy co najwyżej poprycha - jak dobrze rozgrzejesz to:
    Link
  • Poziom 38  
    Dużo zrobiłeś km na gazie. Po jakimś czasie pompa podczas pracy na Lpg powinna wypchać ropę i wymieszać w zbiorniku. Chyba, że wlałeś wodę. 6 litrów ropy na cały zbiornik benzyny spokojnie przełknie. Choć na zimno może mieć problem z rozruchem.
  • Moderator Samochody
    Który silnik? ABS jeszcze by pojechał na tej "mieszance", ADZ już nie, on potrzebuje oktanów.
  • Moderator Samochody
    Jak ma jechać , to pojedzie tak samo jeden, jak i drugi. Więcej oktanów potrzebuje silnik o większym stopniu sprężania, a ten miały identyczny, jako że to ta sama konstrukcja. Skoro zdechł, to pewnie nie był żaden ON tylko woda - cała zawartość baku do spuszczenia, do wymiany filtr paliwa plus pompa. Oczywiście jeśli to przez paliwo się stało.
  • Moderator Samochody
    Właśnie że nie ten sam. ADZ ma większy stopień sprężania.
  • Moderator Samochody
    ociz napisał:
    ADZ ma większy stopień sprężania.

    Ocizu, ale większy stopień sprężania, to większa podatność na samozapłon - czyli pozytywnie w kierunku diesla.
  • Poziom 14  
    Było tak. Odpalilem na Pb, przelaczylem na gaz pojechałem 2km zatankować. Wlalem ciecz z dystrybutora. Odpalilem przelaczylem na gaz i zrobiłem 100 km. Po dojechaniu na miejsce odpalam ponownie na Pb i lipa. Zapalił i odrazu zaczął nierówno chodzić, nie chciał wkręcić się na obroty jakby brakowało mu paliwa i po 4-5 sek zdechł. Od tego momentu na Pb kaplica, zero choć jednego zapłonu. Kręcę rozrusznikiem i nic. Z gazu odpala na strzał i super chodzi. Wymieniłem pompę i filtr paliwa. Nic to nie dało. Pompę wymieniłem na pełnym baku paliwa 50l Pb i 6l ropy. No chyba że to nie ropa, jeśli to nie paliwo to co padło? Drugi raz pompę wymieniać chba nie muszę ?
  • Poziom 14  
    Kupiłem nową pompę i sam ja wymieniłem. Napięcie na pompie jest. Na wtrysku też. Jutro zmierze ciśnienie paliwa na wejściu monowtrysku. Ile ma być 1,2 bar ? Też wlasnie myślę że to się powinno palić. Jeśli ciśnienie będzie ok to może zmostkowac przewody. Ecu-komp lpg z komp lpg - wtrysk ?

    Dodano po 8 [minuty]:

    Ponoć przy lpg stosują przekaźniki wtrysku. U mnie jest bingo m. Nie widzę żadnego przekaznika
  • Poziom 14  
    Problem rozwiązany. Okazało się że grzał się styk przewodu zasilającego pompę paliwa. Styk łączy pompę paliwa i centralke alarmową. WV Golf 3 1.8 90KM - Nie odpala na benzynie Na lpg ok Napięcie na pompie bylo raz 0V, raz 5V, raz 14V