Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kocioł kondensacyjny Termet Ecocondens Gold P - Potrzebuję instrukcji serwisowej

dziadzi 27 Sep 2017 22:26 12429 11
  • #1
    dziadzi
    Level 10  
    Poszukuję instrukcji serwisowej do kotła kondensacyjnego Termet Ecocondens Gold Plus 1F 25KW. Sterownik firmy tester i najnowsza rewizja.
    Z góry dziękuję za pomoc.
  • #2
    kloszi
    Level 20  
    Czy znalazł Pan tą instrukcje? Ja mam tylko do Ecocondens GOLD (bez plus) i trochę więcej parametrów jest w moim piecu.
  • #5
    krzysztof2010
    Level 10  
    dziadzi wrote:
    Poszukuję instrukcji serwisowej do kotła kondensacyjnego Termet Ecocondens Gold Plus 1F 25KW. Sterownik firmy tester i najnowsza rewizja.
    Z góry dziękuję za pomoc.


    Piszesz, że najnowsza rewizja, możesz podać jaka?
  • #6
    Andrz3j
    Level 12  
    Potrzebowałbym w celu sprawdzenia parametrów serwisowych "P" instrukcje serwisową do "Termet 25 Ecocondens" (zwykły a nie silver, gold..)

    Dzięki
  • #7
    dziadzi
    Level 10  
    Mam tylko te dołączona tu do posta
  • #8
    cynamonik
    Level 9  
    Przecież powyższe instrukcje są w zakładce pliki do pobrania:
    https://www.termet.com.pl/produkt/ecocondens-gold-plus/64
    chyba, że mylimy pojęcia instrukcja serwisowa - instrukcja obsługi lub co gorsza producent nie stworzył typowej instrukcji serwisowej dla instalatorów/serwisantów.
  • #9
    Kropek3
    Level 12  
    cynamonik wrote:
    Przecież powyższe instrukcje są w zakładce pliki do pobrania:
    https://www.termet.com.pl/produkt/ecocondens-gold-plus/64
    chyba, że mylimy pojęcia instrukcja serwisowa - instrukcja obsługi lub co gorsza producent nie stworzył typowej instrukcji serwisowej dla instalatorów/serwisantów.


    Raczej nie mogę się z tym do końca zgodzić, że producent nie stworzył typowej tak zwanej serwisówki. Instrukcja serwisowa różni się oznaczeniem ISU-662:2016/PL
    Natomiast typowa instrukcja dla użytkownika posiada oznaczenie IIO-663:2016/PL
    Obie są niemal identyczne za wyjątkiem tego, że część pozycji w ISU, jest bardziej precyzyjna i rozwinięta. Nie można też jej pobrać ze strony producenta.

    http://serwis.termet.com.pl/eCat#/fmanuals]Link[/url]
  • #10
    Dawid.SK
    Level 1  
    Dzięki za wstawienie :-) wszędzie tego szukałem, a producent każe się logować żeby pobrać... ot wielka tajemnica masakra jakaś.
  • #11
    cynamonik
    Level 9  
    Instrukcja, ale tylko dla użytkownika jest dość łatwa do pobrania i widoczna przy produkcie na witrynie. Natomiast żeby dostęp do katalogu części był ograniczony "Dostęp do dokumentu po zalogowaniu" to nieporozumienie. Vaillant podaje w instrukcji dla użytkownika spis chociaż podstawowych części zamiennych oraz dokłądnie opisane wszystkie parametry, które mozna regulować żeby optymalnie dostosować pracę kotła pod swoje wymagania czy instakację. Dobrze, że chociaż przez zakładkę: częsci zamienne: wyszukaj części / katalog wyrobów da się coś wyświetlić... ale rysunki i sposób przedstawienia informacji jak w latach 80-ych !!! Potwierdza się dość często przywoływany błagan w strukturach firmy. Niestety. Dobrze, że piec działa :)
  • #12
    Filip131
    Level 1  
    Witam Szanowne Grono instalatorów
    Moje pytanko dotyczy tego pieca Termet GCO-DP-21-13 -24-24
    Pewnie ktoś się tym zajmuje i ma wiedzę jak zmniejszyć obroty pompki?
    Wyraźny i głośny szum pompki słychać w pokoju a piec jest w piwnicy.
    Ponoć ta opcja -regulacja - jest tajemnicą owej firmy "termet" i korespondencja z ową firmą nic nie dała. Nie zamierzam za kilka stówek zapraszać serwisanta.
    Więc zwracam się z pytaniem i prośbą jeżeli ktoś zna i wie jak to dziadostwo zmniejszyc na obrotach będę wdzięczny.

    Wchodzę na tryb instalatorski czy coś podobnego i mam P1 do P9 i co dalej ? Układ jest dobrze odpowietrzony więc to nie szumi woda w grzejnikach z powietrzem żeby nie sugerować innych przyczyn. Nadmienię, że nie jestem laikiem w temacie CO więc proszę tylko o merytoryczną pomoc. Piec nie ma już gwarancji bo zakupiony wcześniej a zamontowany po upływie gwarancji więc sugerowanie że stracę gwarancję jak nie zaproszę serwisanta też nie istotne . Z góry dziękuję za pomoc