Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE50MU6172 - Cienie i plamka na matrycy

alsen22 28 Wrz 2017 13:58 1767 14
  • #1 28 Wrz 2017 13:58
    alsen22
    Poziom 3  

    Witam
    Kupiłem 3 dni temu telewizor Samsung UE50MU6172
    Generalnie odbiera bardzo ładnie

    Konfiguracja telewizora odbywała się na białym tle i zauważyłem cienie.
    Pomyślałem, że może takie tło.
    Jednak to nie dawało mi spokoju i postanowiłem włączyć sobie test RGB - filmik z youtube
    W efekcie czego na telewizorze wg mnie widać dwa ciemniejsze pasy po bokach oraz małą jaśniejszą plamkę którą zaznaczyłem na zdjęciu. Podczas oglądania nie jest to jakoś szczególnie widoczne, jednak przy jednolitych tłach zauważalne

    I teraz szczerze mówiąc nie wiem co robić, czy po prostu ten telewizor tak ma czy np. oddać do sklepu i wymienić. A może mi się po prostu coś wydaje...

    Może ktoś z was posiada taki tv i mógłby wykonać podobny test dla porównania ?
    TV przyszedł zapakowany fabrycznie data czerwiec 2017 made in Hungary

    Przy okazji czy możecie mi podpowiedzieć jaki model matrycy posiada ? Znalazłem sprzeczne informacje na ten temat

    Z góry dziękuję za rady

    Samsung UE50MU6172 - Cienie i plamka na matrycy

    0 14
  • #3 28 Wrz 2017 14:13
    alsen22
    Poziom 3  

    Telewizor mam od poniedziałku, ale ciągle nie miałem czasu ustawić wszystkiego aż do wczoraj, dlatego od razu napisałem dziś tutaj prosząc o poradę. Był zamówiony przez internet z Euro

    0
  • #5 28 Wrz 2017 16:52
    alsen22
    Poziom 3  

    No właśnie nie wiem co robić, jestem zielony w tych sprawach, najlepiej to chyba oddać ten tv w ramach 14 dni. Dzwoniłem do Euro i oczywiście Pan mi powiedział, że lepiej wezwać serwis, który stwierdzi usterkę bo wtedy będzie możliwość wymiany, a tak mogę ponieść jakieś dodatkowe koszty np z powodu tego, że po przyjeździe usterka będzie spowodowana niby z mojej winy...

    0
  • #7 28 Wrz 2017 17:05
    alsen22
    Poziom 3  

    To prawda, ale już zdążyłem poczytać co zazwyczaj odpowiada serwis na tego typu "usterki", że to norma przy takiej technologii itd że dopuszczalne i nie uwzględniają, dlatego nie wiem czy lepiej tego nie oddać i sobie głowy nie zawracać serwisami...

    0
  • #9 29 Wrz 2017 19:46
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    @alsen22
    Oddając towar w ciągu 14 dni nie musisz się nikomu z niczego tłumaczyć.
    Na odesłanie towaru masz kolejne 14 dni od momentu poinformowania ich o tym fakcie.
    Odsyłasz tv i odstąpienie na piśmie w jednym opakowaniu a ich tylko o tym informujesz.
    Na zwrot kasy mają 14 dni (ceny zakupu tv i kosztów wysłania go do Ciebie).
    Towar odsyłasz na swój koszt (i tego kosztu Ci nikt nie zwróci).

    Mam nadzieję, że tv nosiliście, ustawialiście w 2 osoby, a kurier nie niósł go ot tak w rękach też w pojedynkę?

    0
  • #10 29 Wrz 2017 20:13
    Ture11
    Poziom 34  

    KOCUREK1970 napisał:
    @alsen22
    Oddając towar w ciągu 14 dni nie musisz się nikomu z niczego tłumaczyć.
    Na odesłanie towaru masz kolejne 14 dni od momentu poinformowania ich o tym fakcie.
    Odsyłasz tv i odstąpienie na piśmie w jednym opakowaniu a ich tylko o tym informujesz.
    Na zwrot kasy mają 14 dni (ceny zakupu tv i kosztów wysłania go do Ciebie).
    Towar odsyłasz na swój koszt (i tego kosztu Ci nikt nie zwróci).

    Mam nadzieję, że tv nosiliście, ustawialiście w 2 osoby, a kurier nie niósł go ot tak w rękach też w pojedynkę?


    Kolega zapomniał dodać, że towar nie może mieć śladów użytkowania...

    0
  • #11 29 Wrz 2017 20:16
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    Ture11 napisał:
    Kolega zapomniał dodać, że towar nie może mieć śladów użytkowania...

    Nazywamy to dozwolonym użytkiem - więc mamy prawo towar rozpakować, podłączyć i sprawdzić czy nam odpowiada sprawdzając jego walory użytkowe.

    0
  • #12 02 Paź 2017 10:11
    alsen22
    Poziom 3  

    Oczywiście, że otworzyłem tv, niby jak miałem sprawdzić czy w ogóle działa
    Także oddaję używany, ale krótko, musiałem także przecież rozpakować wszystkie akcesoria itd

    0
  • #13 02 Paź 2017 17:05
    Ture11
    Poziom 34  

    KOCUREK1970 napisał:
    Ture11 napisał:
    Kolega zapomniał dodać, że towar nie może mieć śladów użytkowania...

    Nazywamy to dozwolonym użytkiem - więc mamy prawo towar rozpakować, podłączyć i sprawdzić czy nam odpowiada sprawdzając jego walory użytkowe.

    Prawnie to chyba się nazywa jeszcze bardziej... wariacko... chyba "zwyczajny zarząd", czy coś.

    Autorze, ty masz prawo przetestować sprzęt, dlatego też nikt nie będzie się "pieklił" o otwarte opakowanie czy wsadzone do pilota baterie. Nie wiem natomiast, jak wygląda sprawa zdjęcia folii ochronnych, itp - to nie jest już konieczne do "stwierdzenia charakteru i funkcjonalności" bla bla bla... W zasadzie tą informację o towarze nieużywanym pisałem, bo nie każdy (o dziwo) zdaje sobie sprawę z tego, że jak odeśle towar porysowany czy ewidentnie używany, to może stracić wyłącznie koszty wysyłki (nie małe w przypadku telewizora).

    0
  • #14 03 Paź 2017 09:42
    alsen22
    Poziom 3  

    Na szczęście folii fabrycznych nie zrywałem z ramek dookoła telewizora, pilot wiadomo musiałem przetestować, podobnie jak pzykręcić podstawę aby jakoś postawić telewizor. Wczoraj wysłałem tv, dam znać jak to się skończy

    0
  • #15 10 Lut 2018 20:51
    ja548
    Poziom 17  

    @alsen22
    Jak zrobić test RGB? Sprawdzę jak Jest u mnie

    0
  Szukaj w 5mln produktów