Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

połączenie Satel Perfecta i czujek Pyronix KX15DT (2EOL)

Pawel_kkk 28 Sep 2017 20:51 6495 7
Optex
    Pawel_kkk
    Level 9  
    Witam szanownych kolegów,
    w temacie alarmów jestem amatorem, jestem w trakcie budowy domu i zamierzam samodzielnie wykonać instalację na bazie centrali Satel Perfecta 32. Na razie dla ochrony stanu surowego zamkniętego zainstalowane będą tylko 2 lub 3 czujki dualne Pyronix KX15DT. Później instalacja będzie rozbudowana o większą ilość czujek i kontaktrony.
    Mam gorącą prośbę o weryfikację schematu połączenia centrali i czujek w konfiguracji 2EOL/NC. W założeniu nie stosuję rezystorów wbudowanych w czujkę (brak zworek), będę podłączać rezystory zewnętrzne.
    Na schemacie zaciski TAMPER z obudwu czujek połączyłem z jednym zaciskiem COM centrali. Może tak zostać czy trzeba je rozdzielić na osobne COM? Czy przy takim połączeniu prawidłowo zadziała wykrycie sabotażu?

Będę wdzięczny za opinie.
    Paweł

połączenie Satel Perfecta i czujek Pyronix KX15DT (2EOL)

............................................................................
    Ogłoszenie

Przeczytaj również:
    Centrala alarmowa Satel Perfecta, konfiguracja - wybrane zagadnienia Zbiór tematów
    Wyjścia (programowalne i nie tylko) central alarmowych
    Jak działają wyjścia alarmowe centrali
    Podłączenie dowolnej czujki do dowolnej centrali alarmowej - poradnik
    Jak podłączyć sygnalizator do centrali alarmowej - poradnik

Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi poradnikami, tematami wyróżnionymi, artykułami, z zakresu systemów zabezpieczeń takich jak domofony, automatyka bram i szlabanów, systemy alarmowe, kamery, kontrola dostępu:
    Poradniki dot. systemów zabezpieczeń