Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator GANZ Problem z konfiguracją

krzysiekcalibra 04 Paź 2017 17:51 714 13
  • #1 04 Paź 2017 17:51
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    Witam

    Wiem że tego typu tematów jest mnóstwo tutaj na forum ale wszyscy piszą prawie to samo a u mnie to nie chce działać więc napiszę .
    Posiadam od niedawna rejestrator z kamerami firmy GANZ (DR-4m41a) i router technicolor TC7200 U i internet z upc i założyłem monitoring osiedla ale klasycznie problem jest jak nie jestem w połączeniu z wifi bo nie mogę podglądać na telefonie co się dzieje bo nie mogę się połączyć z zewnątrz z rejestratorem , mam zew IP , przekierowałem porty w routerze i dalej nie mogę więc zamieszczę kilka zdjęć z tego rejestratora i routera oraz aplikacji mobilnej może ktoś będzie wiedział co robię źle , z góry proszę o wyrozumiałość :)

    Rejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracją

    Router
    Rejestrator GANZ Problem z konfiguracją

    Aplikacja Ganzview

    Rejestrator GANZ Problem z konfiguracjąRejestrator GANZ Problem z konfiguracją

    0 13
  • #3 04 Paź 2017 18:08
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    No wlasnie jak wchodzilem na rozne strony zeby to sprawdzic to niby wszedzie pokazuje ze są zamkniete ale dlaczego ?

    0
  • #4 04 Paź 2017 18:09
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    Musisz zapytać dostawcy internetu czy blokuje te porty i/lub poprosić o ich odblokowanie.

    0
  • #5 04 Paź 2017 18:11
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    A mozliwe ze dostawca internetu blokuje wszystkie porty ? Bo probowalem tez inne przekierowywac ale nic z tego

    0
  • #6 04 Paź 2017 18:12
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

    krzysiekcalibra napisał:
    A mozliwe ze dostawca internetu blokuje wszystkie porty ?
    Wszystkich nie może, bo by w ogóle internet nie działał, ale najczęściej blokowana jest większość portów.

    0
  • #7 04 Paź 2017 18:27
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    Aha oki to bede musial się chyba dowiedziec u dostawcy

    Dodano po 11 [minuty]:

    DriverMSG napisał:
    Musisz zapytać dostawcy internetu czy blokuje te porty i/lub poprosić o ich odblokowanie.


    wszedłem na stronę upc i tam jest napisane że nie blokują niby portów

    "Dbając o dobro Abonentów i zwiększając poziom ich bezpieczeństwa, UPC blokuje wyłącznie porty otoczenia sieciowego (netbios), czyli porty TCP 139, 445 oraz porty UDP 137, 138. Jednocześnie nie ogranicza możliwości przekierowania portów na żadnym modemie z wyjątkiem modemu Connect Box. Na nim przekierowanie portów 25,53,135,137,138,139,161,162,445 oraz 1080 nie jest możliwe."

    0
  • #8 04 Paź 2017 19:20
    sosarek

    Poziom 43  

    Wyłącz DDNS, wyłącz DHCP i ustaw ręcznie adres IP dla rejestrator.

    0
  • #9 04 Paź 2017 19:24
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    Tez juz tak próbowałem i nie dało to rezultatu

    0
  • Pomocny post
    #10 04 Paź 2017 19:27
    sosarek

    Poziom 43  

    Zrób co napisałem, skoro programy do sprawdzania portów sygnalizują że są zamknięte to są i musisz dzwonić do UPC by je odblokowali.
    Inna opcja to wykorzystanie Chmury/Cloud/p2p.

    0
  • Pomocny post
    #11 05 Paź 2017 14:00
    gkwiatkowski
    Poziom 22  

    Widzę, że ma IPv6. Na stronie UPC jest taki punkt:

    4. IPv6 - problemy

    Jeszcze nie wszystkie usługi działają w pełni kompatybilnie z protokołem IPv6. Dlatego w sytuacjach, gdy:

    masz problemy z połączeniem VPN
    nie działają niektóre gry na platformie PS4 lub Steam
    nie działają niektóre funkcje telewizorów Smart TV
    używasz funkcji routera takich jak port forwarding, port triggering lub bridge
    używasz drukarki marki HP i obserwujesz trudności z połączeniem z siecią
    niektóre strony otwierają się powoli lub nie chcą się wczytać


    skontaktuj się z nami przez czat lub zadzwoń - 813 813 813 - i opisz problem.

    0
  • #12 05 Paź 2017 14:09
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    Ooo dzięk, nie widziałem tego będę musial faktycznie zadzwonic :)

    0
  • #13 05 Paź 2017 14:18
    gkwiatkowski
    Poziom 22  

    krzysiekcalibra napisał:
    Ooo dzięk, nie widziałem tego będę musial faktycznie zadzwonic :)


    Popatrz w ustawieniach routera, może jest gdzieś opcja wyłączenia IPv6.

    0
  • #14 05 Paź 2017 16:06
    krzysiekcalibra
    Poziom 9  

    Nie ma napewno on jest bardzo okrojony dobrze ze ma przekierowanie portow chociaz

    Dodano po 1 [godziny] 45 [minuty]:

    Temat do zamknięcia dziękuję wszystkim :) okazało się że faktycznie to wina UPC i po skontaktowaniu z nimi wgrali mi aktualizacje zdalnie i juz wszystko dziala :)

    0