Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MIO SPIRIT 670 - Uszkodzone gniazdo ładowania - zasilanie zamiast akumulatora

mistyk76 05 Paź 2017 08:46 918 6
  • #1 05 Paź 2017 08:46
    mistyk76
    Poziom 9  

Witam, jakiś czas temu zaczęło szwankować mi gniazdo ładowania, jeden serwis stwierdził że to nie gniazdo tylko ładowarka, po wymianie ładowarki jakiś czas ładowanie było ok, ale potem znów to samo. Od początku najwyraźniej był problem z gniazdem. W tej chwili nie pomagało już nic. Po wizytach w różnych serwisach kazano ugotować mi z navi zupę, bo nic się nie da zrobić, gdyż gniazda nie da się wymienić, bo nie ma do czego lutować i że w ogóle MIO jest be.
    Rozebrałem nawigację i chciałem na krótko podlutować kable, ale nie udało mi się (nie mam doświadczenia, nie mam odpowiedniej lutownicy, raczej miejsce lutowania zepsułem). W końcu jakoś nawigacja zadziałała po podlutowaniu zasilania z ładowarki w miejsce baterii. Nawigacja działa :) ale ... bateria ma 3,7 v a z ładowarki samochodowej jest 5,5 v - czy obniżać jakość napięcie, czy raczej nie powinno się nic stać? Jeśli obniżać to jak najprościej? Ładowarki raczej nie rozbiorę, w navi też raczej nie chcę kombinować.

0 6
  • #2 05 Paź 2017 09:32
    koala106
    Poziom 39  
  • #3 05 Paź 2017 09:37
    mistyk76
    Poziom 9