Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Celma PRCZ 13 IEO - Montaż wiertła oraz wymiana uchwytu wiertarskiego

3x6 05 Oct 2017 15:15 4230 7
    3x6
    Level 8  
    Witam,

Na dniach zakupiłem wiertarkę Celma PRCZ 13 IEO. W dziedzinie wiertarek jestem zielony i niestety mam problem z montażem wiertła. Fabrycznie wiertarka ma zamontowany uchwyt szybkozaciskowy (przynajmniej tak mi się wydaje). Tak jak na zdjęciu poniżej:
    Celma PRCZ 13 IEO - Montaż wiertła oraz wymiana uchwytu wiertarskiego
    Zaciski są schowane i nie wiem w jaki sposób skręca się ten uchwyt, aby zamontować mniejsze wiertło. Na uchwycie widnieją napisy GRIP oraz RELEASE oznaczone kierunkami. Przekręcając uchwyt w zależności od położenia, słychać pojedynczy klik i dalej nie idzie. Jeśli miał ktoś z Was styczność z tym sprzętem proszę o jakąkolwiek radę odnośnie tego uchwytu.
    PS Do wiertaki został dołączony uchwyt kluczykowy, jednak wcześniej muszę odkręcić ten dołączony fabrycznie. Czy śrubę umieszczoną w uchwycie należy odkręcać w prawo?

Pozdrawiam
    wiertacz
    Level 34  
    Śruba wewnątrz uchwytu ma lewy gwint czyli musisz ją wykręcać w prawo.
    Tylko aby najwygodniej odkręcić uchwyt i tak potrzebujesz go skręcić na mniejszą średnicę i włożyć do niego klucz imbusowy i zacisnąć go uchwytem .
    Gdy uchwyt jest mocno zaciśnięty na wrzecionie to samymi rekami może być problem go odkręcić.
    Najlepiej jeszcze gdy na wrzeciono można jeszcze założyć płaski klucz.
    wada

VIP Meritorious for electroda.pl
    A od czego jest instrukcja obsługi :?:
    Jest to jeden z najlepszych uchwytów
    jeden pierścień ten z klikiem to blokada uchwytu aby się nie poluźniało wiertło podczas udaru, drugi pierścień to lekko już kręcąc powinny szczęki się wysuwać