Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Excel 2007 i 2013 - Jak dodać automatyczny kalendarz?

05 Paź 2017 21:35 540 5
  • Poziom 5  
    Witam,

    załóżmy, że w kolumnie B mam numery telefonów a w kolumnie G, która nazywa się "Do ponownego kontaktu" wpisuję różne daty dla poszczególnych rekordów w celu zapamiętania, że muszę do klienta oddzwonić. Chciałbym aby np po odpaleniu rano w pracy excela automatycznie wyskakiwał mi kalendarz z informacją, że tego właśnie dnia muszę zadzwonić do 5 osób pod te konkretne numery telefonów, które wpisywałem do excela. Chciałbym również aby oczywiście wszystko co wpisuję dodawało się automatycznie do tego kalendarza.

    Jak to zrobić?
  • Poziom 5  
    Dziękuję za informację.
    Rozumiem, że ktoś kto nie "siedzi" w tym, nie jest w stanie sam tego zrobić korzystając z jakiś gotowców lub instrukcji krok po kroku o ile takowa istnieje?
  • Poziom 40  
    Jeżeli ma "coś" wyskakiwać to tylko tylko makro. Jeżeli chcesz to zrobić sam to poczytaj o VBA ale może na początku zacznij od prostszych rzeczy w stylu kopiowania komórek , pobierania danych z komórek poddawania ich różnym obróbkom matematycznym i zwracania wyniku do excela.

    Jeżeli wystarczą ci kolorki i ewentualny ruch myszką by zauważyć wszystkie dane to poczytaj o formatowaniu warunkowym. Ustawisz wtedy dla komórek z datami formatowanie że jeżeli dzisiejsza data jest równa lub starsza od daty wpisanej w komórce to ma się zapalić na czerwono.

    Można też to zrobić łącząc wiele poważniejszych formuł w jedną skomplikowaną formułę i jeden za arkuszy będzie wskazywał telefony do zrobienia na dany dzień. Tu na pewno będzie nie tylko jeżeli ale i podaj.pozycję, indeks, i parę podobnych.
  • Poziom 5  
    Tematu nie rozwiązałem. Proszę o zamknięcie.