Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

briggs stratton - 28Q777 0673 A1 9511084A nie odpala

06 Paź 2017 10:56 2484 5
  • Poziom 14  
    witam,
    Kupiłem traktorek który miał uszkodzone koło zębate rozruchu. Po wymianie nie chce odpalić, lekko próbuje ale brak mu siły, żeby zastartować. Gaźnik pomijam bo podaję mu już paliwo ze startera w sprayu. Zmierzyłem ciśnienie podczas rozruchu i jest około 4,5bara. Po zwiększeniu luzu zaworowego pojawia się wyższe ciśnienie do 6 bar, ale znowu za wolno kręci, bardziej jest to kaszel niż kręcenie.
    Ile powinno wynosić ciśnienie podczas kręcenia?
    Jaki jest poprawny luz zaworów w tym silniku, czy 0,15-0,20 jest poprawny?
    Czy w tym silniku jest automatyczny odprężnik, nie chcę otwierać silnika bez potrzeby?
    pozdrawiam i dziękuję za pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 14  
    Na chwilę obecną sprawdziłem parę rzeczy w moim "starym" traktorku, mianowicie:
    - ciśnienie na rozruszniku około 3bar
    - stary akumulator ledwo kręci
    - odpala bez problemu.

    A nowy nabytek jak nie palił tak nie pali
    Wymieniłem gaźnik na sprawny więc to odpada, olej oczywiście jest, wymieniłem świecę. Czy jest możliwość żeby zapłon był przestawiony podczas gdy klin jest w porządku, czyli czy moduł zapłonowy może dawać ikrę w złym punkcie jak mogę to sprawdzić? w ostateczności przełożę moduł.
  • Poziom 14  
    Zdemontowalem głowicę I teraz widzę że zapłon następuje jakieś 2cm przed górnym punktem tłoka. W czy tak ma być, ale czy za wcześnie? Klin sprawdziłem ponownie i gra.
  • Poziom 14  
    Problemem okazało się koło zamachowe, które mimo że było ustawione na klinie ma znacznie opóźniony zapłon (daleko za górnym punktem), prawdopodobnie poprzedni właściciel założył koło z innego silnika. Koło jest stosunkowo drogie więc chciałbym zrobić nowy rowek na klin w odpowiednim miejscu. Pytanie czy w tym silniku występuje wyprzedzenie zapłonu, jeżeli tak to ile? Ewentualnie jak się ma kąt klina do środka magnesu wyzwalającego iskrę?