Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie rozdzielnicy elektrycznej

kolibel 07 Paź 2017 10:21 630 12
  • #1 07 Paź 2017 10:21
    kolibel
    Poziom 4  

Witam, potrzebuję pomocy w połączeniu tej rozdzielnicy elektrycznej, proszę o jasne połączenie, ogólny problem jest z podłączeniem wyłącznika p.poż, z góry dziękuję.
    Połączenie rozdzielnicy elektrycznej

• Megger
  • #2 07 Paź 2017 12:04
    BILGO
    Poziom 38  

Na czym polega problem? Na złym ustawieniu modułów w rozdzielnicy?

• #3 07 Paź 2017 12:08
    kolibel
    Poziom 4  

Nie na złym ustawieniu modułów tylko na spięciu tego wszystkiego do kupy jestem poczatkujacym elektrykiemi po prostu chce żeby ktoś fachowo to spiął i sprawdze sobie z moim połaczeniem

• #4 07 Paź 2017 12:13
    BILGO
    Poziom 38  

Dobra. Ale wcześniej zapytam, czy masz projekt na rozdzielnicę?
    Zaproponuj jakiś schemat przez ciebie wymyślony, zobaczymy, sprawdzimy, podpowiemy, z gotowcami ciężko ;)

• Megger
  • Megger
  • #6 07 Paź 2017 17:56
    Akrzy74
    Admin Elektroenergetyka

kolibel napisał:
    Witam, potrzebuję pomocy w połączeniu tej rozdzielnicy elektrycznej, proszę o jasne połączenie, ogólny problem jest z podłączeniem wyłącznika p.poż, z góry dziękuję.

Przecież ma kolega schemat!
    A tak przy okazji, schemat nie odzwierciedla stanu faktycznego (zastosowanych aparatów), więc proponuję najpierw uzgodnić schemat- czy jest właściwy, bo główny wyłącznik prądu pasuje do schematu jak świnia do mercedesa...

• #7 07 Paź 2017 22:12
    mawerix123
    Poziom 35  

Co autor miał na myśli dając w szereg przekaźnik sterowany SSP :?:

kolibel napisał:
    Prosze bardzo wysyłam schemat