Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

transit 2.2 cdti 125km - K-tag SID208 jak odczytać?

10 Paź 2017 11:53 792 15
  • Moderator Samochody
    Panowie, mam takie sterownik i K-TAGa ale nie mogę sobie poradzić z odczytem/

    Zasilanie na stałym poziomie 13.8. Boot mode, Can H, Can L, wszystko według manuala ale niestety ciągle brak identyfikacji..


    Widziałem w sieci, że Boota robi się z jakimiś rezystorami ale nie znam ich wartości ani sposobu podłączenia. W K-tagu niema o nich informacji.


    Ktoś coś ?
  • Moderator Samochody
    Skorzystam ze wskazówek i dam znać.

    Dodano po 1 [godziny] 24 [minuty]:

    A orientuje się ktoś czy czasami niema różnic w strukturze sterowniki między 103/140 a 125km?
    Z jakiegoś powodu może niema właśnie w spisie 125 i dlatego mam problem?
  • Poziom 38  
    Nie wszystkie te sterowniki idą Ktagiem. Jest opcja w info sprawdzenia przez złącze, czy się da, czy nie:

    Attention: before removing ecu from vehicle, make sure it is supported by following these steps

    "Uwaga przed demontażem sterownika upewnij się, że jest wspierany poprzez następujące kroki"

    Trasdata podaje jeszcze inne kroki:
    WARNING:
    IF NewTrasdata tool cannot ID/READ the ECU the possible causes are low Voltage/Amps or the
    ECU is in curfew/standby.
    IF the error persists you must perform the following attempts:
    STEP1
    The power supply connected to the NewTrasdata must produce(feed) at least 12.5 Volts and 3
    Amps, replace the power supply of the kit with a booster or a car battery or a stabilized power
    supply able to give the aforementioned power. Use the cable F32GN003 to connect the power to
    NewTrasdata. If the error persists, go to STEP 2.
    STEP2
    To pin 28-39, instead of connecting the VKEY signals (orange wires), connect 2 power signals
    +12V (red wires), in this way you should have only three red wires + 12V to pin 5-28-39
    If the error persists, go to STEP3.
    STEP3
    Close the ECU, set it back on the vehicle, start the vehicle and leave it on for few minutes. This
    allows the ECU to get out of the curfew / standby. Then try again the communication operations
    and if necessary perform the STEP 1 and 2.
  • Poziom 38  
    Chyba nie, robiłem kilka i wszystkie poszły, zerknij jeszcze powyżej, uaktualniłem wcześniejszego posta. Ważne jest zasilanie, najlepiej z akumulatora.
  • Poziom 38  
    Mógłbys mi eeprom podrzucić? Mam taki zablokowany po wypadku i w żaden sposób nie mogę sie pozbyc błędu.
  • Poziom 27  
    A może mi ktoś napisać jak mam w ktag zrobić klona? Nie używałem jeszcze tego sprzetu.
    Jak zgrywam backup to mam 3 pliki. Eeprom, flash i jakiś trzeci plik mimo tego że mogę manualnie zgrać tylko 2(flash i eep)
    Co mam potem wgrać? 2 pliki, wszystkie 3 pliki? Jakaś kolejność?