Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gwałtownie rosną obroty podczas jazdy - VW BORA 1.6 SR AKL z instalacją gazową

Piotrekente 12 Paź 2017 07:04 138 5
  • #1 12 Paź 2017 07:04
    Piotrekente
    Poziom 2  

    Witam serdecznie,

    Problem następujący:
    Posiadam VW BORA z silnikiem 1.6SR z instalacją gazową. Po przejechaniu kilkunastu, kilkudziesięciu kilometrów silnik zaczyna się dławić, traci moc i zaczyna jechać ze stałą prędkością i obrotach 2000 jakby na tempomacie (...) - oczywiście go nie mam. Problem znika po zatrzymaniu się, zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu, lecz tylko na kolejne kilkanaście kilometrów. Po podłączeniu do komputera wykryło następujące błędy:

    - przepływomierz,
    - sonda lambda,
    - czujnik temperatury cieczy chłodzącej,

    Przepływomierz wymieniłem ale na używany, więc jest prawdopodobieństwo że również był trefny. Czy czujnik temperatury może odpowiadać za taki stan rzeczy, a może coś z instalacją gazową? Problem dotyczy jazdy na benzynie jak i gazie.

    Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Piotr.

  • #2 12 Paź 2017 07:38
    kortyleski
    Poziom 40  

    Na początek odłączyć całkowicie instalację gazową, zakręcić gaz na butli. Doprowadzić do porządku benzynę.

  • #3 12 Paź 2017 07:44
    motyl7104
    Poziom 2  

    W tych silnikach czesty problem przepustnica .I regulacja gazu .

  • #4 12 Paź 2017 07:46
    Piotrekente
    Poziom 2  

    A co do przepływki, jakieś sugestie? Może to ona jest winna.

  • #5 12 Paź 2017 07:50
    motyl7104
    Poziom 2  

    Na obrotach 760powinno byc 1.4 g\s a przy 2400 5.7 g\s okolo

  • #6 12 Paź 2017 11:46
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Podaj dokładne opisy błędów.
    Moim zdaniem problem jest w instalacji elektrycznej a nie w tych elementach - brak zasilania lub ciągłości przewodów między tymi elementami a ECU.
    SR to nie typ silnika. Na obudowie masz 3 literowy kod silnika, np AKL, AHL.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME