Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Serwer do małej firmy. Konfiguracja do oceny.

luc_m88 12 Paź 2017 11:29 198 9
  • #1 12 Paź 2017 11:29
    luc_m88
    Poziom 8  

Cześć
    Mam w firmie "serwer" postawiony na zwykłej stacji roboczej. Niby na moje potrzeby jest on wystarczający obliczeniowo (i7 3gen 8core, 16GB ram, system na SSD), ale wiadomo że nie jest to sprzęt do ciągłej pracy i w końcu coś trachnie, a na to obecnie nie mogę już sobie pozwolić. Przyszła więc pora by poskładać coś sensownego, ale z serwerami nie mam jeszcze doświadczenia. Potrzebuję więc oceny / porad.

Tak to sobie na razie zaplanowałem:
    *Płyta główna Intel S2600CW2R
    Link
    * Procek Xeon E5 2630v3
    Link
    to jest box z chłodzeniem i nie wiem czy ten oryginalny cooler wystarczy czy lepiej od razu go zmienić?
    * RAM 32GB - 4x Kingston 8GB 2133MHz CL15 (KVR21E15D8/8)
    Link
    * Zasilacz be quiet Dark Power Pro P11 550W
    Link
    * Dysk na dane: 2x Toschiba N300 w Raid1
    Link
    * Dysk na system: 2x Samsung 850Evo w Raid1
    Link
    * No i obudowa NetRack
    Link

Celem jest w miarę wydajna stacja z możliwością rozbudowy w przyszłości, gdyby okazało się, że przestanie wystarczać.
    Czy to będzie ze sobą grało? Czegoś nie wziąłem pod uwagę? Któryś z podzespołów jest jakiś cienki i lepiej go zastąpić czymś lepszym?

Będzie na tym stała apka dedykowana dla nas pracująca na SQL + kilka innych drobiazgów. System zapewne Win 2016. VPN.

• #2 12 Paź 2017 13:32
    dt1
    Moderator - Komputery Serwis

Cześć.

luc_m88 napisał: