Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie bezprzewodowe bluetooth laptop - głośnik

GEORGE02 13 Paź 2017 05:09 2091 12
  • #1 13 Paź 2017 05:09
    GEORGE02
    Poziom 9  

    Witam!
    Jak połączyc przy pomocy bluetooth laptopa (vista) z głosnikiem(silver crest). Trudności w sparowaniu.[/u]

    0 12
  • #2 13 Paź 2017 11:33
    Kasek21
    Poziom 43  

    Sprawdź program bluesoleil.

    0
  • #3 13 Paź 2017 14:40
    GEORGE02
    Poziom 9  

    Dzięki za szybką odpowiedz, jednak nie rozwiazałem mojego problemu.Pozdro.

    0
  • #4 13 Paź 2017 15:06
    Kasek21
    Poziom 43  

    Urządzenie jest widoczne w systemie/programie?

    Zamieść screen z Menadżera urządzeń.

    0
  • #5 13 Paź 2017 15:19
    badboy84
    Poziom 37  

    Uruchomiłeś tryb parowania w głośniku?

    0
  • #6 13 Paź 2017 23:01
    GEORGE02
    Poziom 9  

    [quote="badboy84"]Uruchomiłeś tryb parowania w głośniku ? Tak w głosniku jest tylko załącz -wyłącz. przesyłam wspomniane screenyPołączenie bezprzewodowe bluetooth laptop - głośnikPołączenie bezprzewodowe bluetooth laptop - głośnik
    Sorry jesli coś żle zrobilem gdyż pierwszyraz to robie.

    0
  • #7 14 Paź 2017 09:17
    perlit
    Poziom 39  

    Nie masz zainstalowanego sterownika bluetooth.
    Podaj model laptopa.

    2
  • #9 14 Paź 2017 14:18
    GEORGE02
    Poziom 9  

    Mój laptop to : Lenovo 3000 N200 jeżeli mógłbys mi dalej pomóc byłbym Ci bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

    0
  • #10 14 Paź 2017 15:32
    Kasek21
    Poziom 43  

    Kasek21 napisał:
    Podaj identyfikator wystąpienia urządzenia.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1228905.html

    Dla urządzeń z wykrzyknikami.

    0
  • #12 16 Paź 2017 15:48
    GEORGE02
    Poziom 9  

    Witam!
    Dzieki za cierpliwośc i chęc pomocy jednak po zainstalowaniu sciągniętego sterownika niestety dalej nie działa. Lapek widzi urzadzenie- głosnik gdy na ikonke jego kliknę wyświelają sie wlaściwosci a tam typ urządzenia,adres, ostatnie połączone i połączenie : Brak klucza dostepu. Może to info pozwoli pokonać mój problem.
    Pozdrawiam.

    1
  • #13 18 Paź 2017 01:11
    GEORGE02
    Poziom 9  

    badboy84 napisał:
    Uruchomiłeś tryb parowania w głośniku?
    Tak dalej nie słychać w glośniku muzy z lapka.

    0
  Szukaj w 5mln produktów