Witam, od wczoraj mam Opla Corse C 1.2 2003r. benzyna.
Mam dwa problemy:
1) Ten problem występował już od początku.
Na każdym biegu przy ok. 3,7-3,9 tys. obrotów przy wciśnietym do podłogi pedale gazu czuć jakbym całkiem zabrał nogę z gazu, a następnie po 0,5-1sek. znowu 'idzie' przy czym przy tym spadku mocy świeci się kontrolka "kluczyka na samochodzie" i gaśnie po 3-4 sek.
Dodam, że samochód powolnie reaguje na wciśnięcie gazu. Wciskam pedał "w podłogę", a on dopiero po ok. 1,5sek. zaczyna wkręcac się na obroty.
2) Ten problem wystąpił kiedy jechałem ok. 80km/h pod naprawę wysoką górę. Zaswiecila się kontrolka ciśnienia oleju i za chwilę zgasła. I od tego momentu w losowych momentach świeci się, ale to jest tylko "migniecie" na 0,5 sek. Potrafi mrygnac kiedy dojeżdżam do świateł na luzie.
Olej w sobotę zalany na Maxa. Na szarpakach mechanik widział, że silnik od spodu jest pochalapany olejem, ale jak samochód stał cała noc to nie było żadnego śladu na chodniku po oleju (i tak mówił facet od którego kupowałem).
Co może być? Filtr paliwa był wymieniany wraz z olejem.
Dodano po 5 [minuty]:
Ten "kluczyk na aucie" to kontrolka nr. 1 :

Mam dwa problemy:
1) Ten problem występował już od początku.
Na każdym biegu przy ok. 3,7-3,9 tys. obrotów przy wciśnietym do podłogi pedale gazu czuć jakbym całkiem zabrał nogę z gazu, a następnie po 0,5-1sek. znowu 'idzie' przy czym przy tym spadku mocy świeci się kontrolka "kluczyka na samochodzie" i gaśnie po 3-4 sek.
Dodam, że samochód powolnie reaguje na wciśnięcie gazu. Wciskam pedał "w podłogę", a on dopiero po ok. 1,5sek. zaczyna wkręcac się na obroty.
2) Ten problem wystąpił kiedy jechałem ok. 80km/h pod naprawę wysoką górę. Zaswiecila się kontrolka ciśnienia oleju i za chwilę zgasła. I od tego momentu w losowych momentach świeci się, ale to jest tylko "migniecie" na 0,5 sek. Potrafi mrygnac kiedy dojeżdżam do świateł na luzie.
Olej w sobotę zalany na Maxa. Na szarpakach mechanik widział, że silnik od spodu jest pochalapany olejem, ale jak samochód stał cała noc to nie było żadnego śladu na chodniku po oleju (i tak mówił facet od którego kupowałem).
Co może być? Filtr paliwa był wymieniany wraz z olejem.
Dodano po 5 [minuty]:
Ten "kluczyk na aucie" to kontrolka nr. 1 :
