Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG E610 Blokada Internetu przez Wi-Fi po blokadzie ekranu

Theofilos 14 Paź 2017 19:17 1422 12
  • #1 14 Paź 2017 19:17
    Theofilos
    Poziom 12  

    Witam!

    Czy można ustawić telefon LG E610 tak, aby po zablokowaniu ekranu miał nadal dostęp do Internetu przez Wi-Fi?

    Np. aplikacja WhatsApp przestaje komunikować się z Internetem po około dwóch minutach od zablokowania ekranu, gdy ekran się wygasi.
    Dzieje się tak pomimo ustawienia odpowiedniej opcji, aby utrzymywane było połączenie Wi-Fi mimo uśpienia.
    Problem ten nie występuje gdy połączenie z Internetem jest przez sieć komórkową.

    Pozdrawiam
    Theofilos

    0 12
  • #2 15 Paź 2017 06:33
    mar-ilo
    Poziom 11  

    Przecież to powinno być w ustawieniach wifi. Sam wybierasz jak ma działać wifi po "uspieniu"

    0
  • #3 15 Paź 2017 10:56
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    mar-ilo napisał:
    Przecież to powinno być w ustawieniach wifi. Sam wybierasz jak ma działać wifi po "uspieniu"


    Skoro kolega twierdzi, że nie działa to zapewne nie działa.
    Proponuję zrobić kopię zapasową kontaktów i SMS dowolnym programem że sklepu np. "Super backup" ale bez kopii aplikacji. Następnie przywrócić ustawienia fabryczne i od nowa wszystko zainstalować. Jeżeli masz możliwość to zaktualizowuj soft o ile nie jest najnowszy. Wtedy też potrzebujesz kopii zapasowej.

    0
  • #4 31 Paź 2017 11:01
    Theofilos
    Poziom 12  

    Dziękuję bardzo.

    Kopię zapasową kontaktów zrobiłem zgodnie z instrukcją ze strony LG.
    Zmieniłem też program antywirusowy.
    Zrobiłem jedną próbę z wygaszeniem ekranu przy połączeniu do Internetu przez Wi-Fi i mimo wygaszenia Whatsapp odbierał powiadomienia o przychodzących wiadomościach i próbie nawiązania połączenia głosowego.
    Trudno powiedzieć co wpłynęło na zmianę, czy przywrócenie ustawień fabrycznych, czy zmiana programu antywirusowego.
    Dla pewności będę musiał przeprowadzić jeszcze kilka prób z połączeniem Wi-Fi, ale to dopiero będę mógł zrobić za miesiąc.
    Wtedy będzie można stwierdzić czy problem jest rozwiązany.

    0
  • #5 31 Paź 2017 11:08
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    Prawdopodobnie problem ustąpił po przywróceniu ustawień fabrycznych. Antywirus nie powinien mieć na to wpływu.

    0
  • #6 25 Lis 2017 18:35
    Theofilos
    Poziom 12  

    Program antywirusowy faktycznie nie ma znaczenia.
    Jednak przywrócenie ustawień fabrycznych niewiele zmieniło.
    Wydłużył się tylko czas.
    Teraz po około czterech minutach od wygaszenia ekranu WhatsApp przestaje reagować na próby połączeń.
    Pozostaje mi więc chyba jeszcze zaktualizować oprogramowanie.
    Nie wiem czy to na stronie LG jest inne niż moje.
    Mam:
    Android w wersji 4.0.3,
    wersja oprogramowania: LG-E610-V10b-JAN-10-2013.
    Na stronie
    http://www.lg.com/pl/wsparcie/oprogramowanie?search=Swift-L5-E610&pageVisibleFlag=2
    nie jest napisane jaka to wersja.

    Pozdrawiam
    Theofilos

    0
  • #7 26 Lis 2017 09:50
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    Masz włączony tryb "oszczędności baterii"?

    0
  • #8 26 Lis 2017 12:55
    Theofilos
    Poziom 12  

    Pod ikoną "Ustawienia" mam blok "Urządzenie", gdzie jest opcja "Oszczędzanie energii". Jest ona wyłączona.
    Gdy się wejdzie do środka (do podopcji), to tam jest "Oszczędzanie baterii włączone w 30% poziomu naładowania baterii".
    Nie wiem jednak czy to jest uwzględniane, skoro cała opcja Oszczędzania energii jest wyłączona.

    0
  • #9 26 Lis 2017 19:09
    TomekxD
    Poziom 29  

    Nie żartujcie panowie, od kontaktów jest konto Google, stosowanie antywirusów na Androidzie też nie ma jakiegoś znaczenia. Wrzuć po prostu od nowa ROM i wtedy sprawdzaj.

    0
  • #10 27 Lis 2017 20:01
    Theofilos
    Poziom 12  

    Dziękuję bardzo.
    Zaktualizowałem oprogramowanie, mimo, że instrukcja na stronie LG i polecenia programu aktualizacyjnego są niedopracowane.
    Obecnie mam:
    - Android w wersji 4.1.2
    - wersja jądra 3.4.0
    - numer kompilacji JZ054K
    - wersja oprogramowania E61020a-260-02
    Są pewne mankamenty takiej aktualizacji, bo chyba jakieś aplikacje zniknęły - np. coś od GPSa, a po przywróceniu ustawień fabrycznych było.
    Początkowo WhatsApp nie chciał reagować na połączenia, ale jakoś się dotarł. Wygląda więc, że ta aktualizacja pomogła.
    Jeszcze to przetestuję, żeby mieć pewność.

    0
  • #11 03 Sty 2018 17:22
    Theofilos
    Poziom 12  

    Witam
    Niestety, sytuacja się niewiele zmieniła. Poprawa o 1 minutę.
    Obecnie po 5 minutach od wygaszenia ekranu WhatsApp przestaje reagować na połączenia przychodzące. Ale co ciekawe, na połączenia głosowe tylko.
    Na wiadomości tekstowe reaguje kilka minut dłużej.
    Następnie przestaje na nie również reagować.

    Pozdrawiam
    Theofilos

    0
  • #12 12 Sty 2018 09:46
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    W moim LG G3s są takie ustawienia do wyboru WiFi. Być może, któryś z nich wymaga włączenia, bądź przestawienia. Ustawienia -> Połączenia -> WiFi -> Zaawansowane.
    LG E610 Blokada Internetu przez Wi-Fi po blokadzie ekranu

    0
  • #13 29 Mar 2018 09:06
    Theofilos
    Poziom 12  

    W LG E610 jest opcja dotycząca Wi-Fi podczas uśpienia.
    Ustawienia -> Wi-Fi -> (klawisz menu) -> Zaawansowane -> Utrzymuj połączenia Wi-Fi ...
    Niestety nic to nie daje.
    LG E610 Blokada Internetu przez Wi-Fi po blokadzie ekranuLG E610 Blokada Internetu przez Wi-Fi po blokadzie ekranu

    0