Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen berlingo 2.0 hdi - berlingo 2.0hdi 2003 po uspieniu wlaczaja sie swiatla

Kamill30 15 Oct 2017 11:56 1671 6
    Kamill30
    Level 2  
    Witam. Jestem tu nowy i powiem szczerze ze nie jestem elektrykiem samochodowym...posiadam w swoim berlingo pewna awarię. Po zamknięciu samochodu jak i po skończonej jeździe gdy auto przechodzi w stan uśpienia włączają się światła...i auto przestało reagować na pilota...światła wyłączają się dopiero gdy w stacyjce umieszczę kluczyk i przekrece na ON. Ktoś jest w stanie powiedzieć co mu dolega jak to naprawić ? Teraz na noc muszę ściągać + kleme żeby nie rozładować akumulatora...
    spinacz
    Level 42  
    Posprawdzaj bardzo dokładnie wszystkie bezpieczniki
    Kamill30
    Level 2  
    Niestety wszystkie bezpieczniki dobre...sprawdzona ciągłość obwodu fazerem...jak zapinam kleme po 5 sek słychać przekaźnik i włączają się światła...tylko co powoduje zaskoczenie przekaźnika...magia dla mnie...
    spinacz
    Level 42  
    Co Ty fazerem sprawdzasz ? przecież jeśli to ten fazer co myślę to on nawet przy kilku kΩ będzie piszczał.
    Diagnostyka komputerowa, odczyt błędów i kontrola wartości rzeczywistych.
    Deezer
    Level 8  
    Kamil, ja bym Ci proponował zajrzeć w inne ciekawe miejsce. Pod podłogą, a konkretnie pod nogami tylnych pasażerów są po obu stronach kostki połączeniowe do zamków, klapy i tylnych świateł. Ja mam u siebie taki problem, że mam te kostki uszkodzone i zwierają mi się przewody i świeci mi się przeciwmgielne. Wcześniej świrował centralny zamek bo widział podniesioną klapę i nie dało rady zamknąć samochodu.