Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen berlingo 2.0 hdi - berlingo 2.0hdi 2003 po uspieniu wlaczaja sie swiatla

Kamill30 15 Oct 2017 11:56 1383 6
    Kamill30
    Level 2  
    Witam. Jestem tu nowy i powiem szczerze ze nie jestem elektrykiem samochodowym...posiadam w swoim berlingo pewna awarię. Po zamknięciu samochodu jak i po skończonej jeździe gdy auto przechodzi w stan uśpienia włączają się światła...i auto przestało reagować na pilota...światła wyłączają się dopiero gdy w stacyjce umieszczę kluczyk i przekrece na ON. Ktoś jest w stanie powiedzieć co mu dolega jak to naprawić ? Teraz na noc muszę ściągać + kleme żeby nie rozładować akumulatora...
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    Kamill30
    Level 2  
    Niestety wszystkie bezpieczniki dobre...sprawdzona ciągłość obwodu fazerem...jak zapinam kleme po 5 sek słychać przekaźnik i włączają się światła...tylko co powoduje zaskoczenie przekaźnika...magia dla mnie...
    Deezer
    Level 8  
    Kamil, ja bym Ci proponował zajrzeć w inne ciekawe miejsce. Pod podłogą, a konkretnie pod nogami tylnych pasażerów są po obu stronach kostki połączeniowe do zamków, klapy i tylnych świateł. Ja mam u siebie taki problem, że mam te kostki uszkodzone i zwierają mi się przewody i świeci mi się przeciwmgielne. Wcześniej świrował centralny zamek bo widział podniesioną klapę i nie dało rady zamknąć samochodu.