Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SEAT Cordoba 6L - Dodatkowy Klucz z pilotem

15 Paź 2017 12:51 828 25
  • Uczeń
    Witam
    Zakupiłem Cordobę z dwoma kluczykami bez pilota. Wyczytałem, że moduł komfortu 6Q1 937 049 D obsługuje ma możliwość współpracy z pilotem. Czy da się samemu kupić surowy klucz z pilotem, i zaprogramować w nim immo oraz zdalne sterowanie? Posiadam kod pin do immo, kabel diagnostyczny kkl oraz vcds lite 1.2. Jaki kupić klucz aby to wszystko razem "zagrało". Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    No to teraz musisz sprawdzić z jaką częstotliwością pilotów działa twój komfort, potem kupić takiego pilota z surowym grotem, transporter, dociąć kluczyk i zaprogramować immo. Powinno pójść tym co masz.
  • Uczeń
    Super, dziekuje za odpowiedź. W vcds da się sprawdzić na jakiej częstotliwości pracuje immo? Szukałem dokumentacji na temat mojego modułu komfortu, ale informacji o częstotliwości nie znalazłem... Co do transpondera, musi być jakiś konkretny? Czy każdy powinien dać się zaprogramować?
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Transponder Crypto 48 - ID48 , pilot z częstotliwością 433MHz.
  • Uczeń
    A czy jest możliwośc kupienia używanego orginalnego klucza z pilotem typu "łezka" i wymiany grota i włożenie czystego transpondera? Zauważyłem że większośc propozycji z internetowych stron to chiński szajs...
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Poszukaj tu, Harkan.pl
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Który rok? Od 2004 transponder prekodowany tp22.
  • Uczeń
    Rocznik 2005, a to nie zależy wszystko od modułu komfortu? Rocznik jest istotny?
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Częstotliwość pilota zależy, rodzaj pastylki immo zależy od licznika a w 2004 była zmiana.
  • Uczeń
    Można jakoś sprawdzić dokładnie jaki transponder obsługuje mój samochód? Może po oryginalnych kluczach? Głównie zależy mi na otwieraniu samochodu z pilota żeby nie drapać drzwi w ciemnościach. Ale fajnie było by mieć w pełni działający klucz z pilotem.
  • Poziom 31  
    Od roku 2004 do końca modelu "Transponder MEGAMOS Crypto ID48 CAN - precoded for SEAT JMA TP22". Można też wsadzić kluczyk w maszykę do immo i pokaże jaka pastylka siedzi bo zawsze jest ryzyko, że ktoś wsadził starszy licznik. Ale akurat tego roku jestem pewien bo kupiłem taką ibizę z 04r bez kluczyków i nie mogłem rozkminić dlaczego nie przyjmuje pastylki...
  • Uczeń
    A jakby kupić sam pilot na 433mhz oryginalny używany, a grot z transponderem przełożyć z kluczy które posiadam? Jest to wykonalne?
  • Poziom 31  
    Grota raczej nie przełożysz, transponder w teorii tak. W praktyce jednak groty z czasem się wyrabiają i dobrze jest mieć przynajmniej dwa, bo gdy się wyrobi okazuje się że nie da się przekręcić kluczyka i nie ma z czego dorobić działającego więc trzeba bawić się w dekodowanie a to koszta większe niż grot z docięciem. Transpondery z kolei robią się z czasem kruche i po latach lubią pękać przy próbie wydłubania.
  • Uczeń
    Czyli są zalewane... ;/ może poszukam poprostu samego pilota na 433mhz i przypnę go do fabrycznego klucza, to wydaje się być najtańszą opcją.
  • Poziom 31  
    koli25 napisał:
    Czyli są zalewane... ;/

    Nie koniecznie. Nie wiadomo czy ten kluczyk jest oryginalny, czasami siedzą na wcisk, czasami owija się je papierem żeby nie latały a zdarzają się wklejone jakąś kropelką. Znajdź na necie taki model obudowy klucza jaki masz, zobacz jak jest zbudowany i jak go otworzyć. Wtedy otwórz swój i zobacz jak jest zamontowana pastylka.
    koli25 napisał:
    może poszukam poprostu samego pilota na 433mhz i przypnę go do fabrycznego klucza, to wydaje się być najtańszą opcją.

    Z pewnością będzie najtaniej.
  • Uczeń
    Oba klucze są orginalne, Valeo vs3 HAA W3. Dziwne, że samochód nie miał na wyposażeniu klucza z pilotem, ale pochodzenie polska, więc wszystko jest możliwe.
  • Poziom 31  
    Teraz sprawdzilem. To co podałeś to numer sterownika nadwozia który nie ma nic wspólnego z pilotem i cz. Tym zajmuje się komfort panie kolego, bodajże adres 46.
    Jak kolega @Jamrug dobrał do niego częstotliwość pilota to ja nie mam pytań. To co Cie interesuje powinno mieć numer 6Q0 959 433 E. Więc pewnie czeka Cię zakup i komfortu i pilota. Bardziej opłaca się to kupić i wymienić niż pakować chiński centralny, komfort pasuje p&p tylko musisz go potem przekodować pod wyposażenie auta.
    koli25 napisał:
    Dziwne, że samochód nie miał na wyposażeniu klucza z pilotem,

    Różne cuda się zdarzają, czasem ktoś zgubi klucze i pakuje zestaw startowy z zamkami i kluczami bez pilotów.
  • Uczeń
    Czy z tych logów można wywnioskować jaki sterownik jest zamontowany?
    VCDS-Lite Version: Release 1.2
    Saturday, 14 October 2017, 10:19:33:0


    Chassis Type: 6L - Seat Ibiza/Cordoba
    Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL
    Controller: 036 906 034 JG
    Component: MARELLI 4TV 6494
    Coding: 00071
    Shop #: WSC 06402
    VCID: 60B32383F35B
    VSSZZZ6LZ5R162618 SEZ7Z0E2942970
    No fault code found.
    Readiness: 0110 0101

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS.LBL
    Controller: 6Q0 907 379 AA
    Component: ABS 8.0 front H03 0001
    Coding: 0000005
    Shop #: WSC 06403
    VCID: 7C8B77F37FF3
    2 Faults Found:
    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory - Intermittent
    18265 - Load Signal: Error Message from ECU
    P1857 - 000 - - - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.LBL
    Controller: 6L0 820 045
    Component: Klimaanlage X0840
    VCID: E5BDB2976C79
    1 Fault Found:
    01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.LBL
    Controller: 6Q1 937 049 D
    Component: 0000 BN-SG. 1S34
    Coding: 16396
    Shop #: WSC 06402
    VCID: 3C0BB7F33F73
    1 Fault Found:
    01598 - Drive Battery Voltage
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
    Controller: 6Q0 909 605 AD
    Component: 03 AIRBAG VW5 0010
    Coding: 12339
    Shop #: WSC 06401
    VCID: 79856EE770C1
    1 Fault Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 6L0-920-xx0-17.LBL
    Controller: 6L0 920 801 |v
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
    Coding: 00147
    Shop #: WSC 00000
    VCID: ECABC7B38F93
    VSSZZZ6LZ5R162618 SEZ7Z0E2942970
    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL
    Controller: 6N0 909 901
    Component: 006D GATEWAY CAN 1S34
    Coding: 00014
    Shop #: WSC 06402
    VCID: F093D3C3A3BB
    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer Labels: None
    Controller: Bit teA dre ssv
    Component: e 17 eingeben
    VCID: D0D3734303FB
    No Faults Found
    or DTCs not supported by controller
    or a communication error ocurred

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: None
    Controller: 6Q0 423 156 AB
    Component: LenkhilfeTRW V270
    Coding: 10111
    Shop #: WSC 06402
    VCID: 6F9150BF3E85
    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.LBL
    Controller: 6L0 035 156
    Component: seat s04 GRO 1 88
    Coding: 00401
    Shop #: WSC 06402
    VCID: E6BFB59B917F
    2 Faults Found:
    00853 - Loudspeaker(s); Rear
    36-00 - Open Circuit
    00856 - Radio Antenna
    36-10 - Open Circuit - Intermittent

    End --------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Poziom 31  
    Nie zgłasza się. Jest tam w ogóle centralny zamek? Możesz sprawdzić czy nie jest dokładany?
  • Uczeń
    Centralny Zamek jest fabryczny, tak wynika z dokumentów kupna w salonie .
  • Poziom 31  
    To spróbuj się tym vcdsem połączyć z adresem 46 - central conv.
  • Poziom 27  
    Jak nie ma komfortu 46 to nie ma centralnego fabrycznego, może był dokładany przy sprzedaży. Jak jest fabryczny to w boczku drzwi kierowcy jest przycisk zamka centralnego przeważnie są też elektryczne szyby.
  • Uczeń
    W drzwiach nie ma przycisków, a szyby są na korbkę^^. Dość zabawne bo auto jest wyposażone w klimatyzację a podstawowych udogodnień brak. Czyli możliwe, że serwis dołożył centralny przy zakupie samochodu? Dziś spróboję połączyć sie z modułem 46.
  • Poziom 27  
    Nie ma co próbować łączyć się z komfortem bo go nie ma.
  • Uczeń
    Faktycznie komfortu brak... ;(