Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Manta MM 9359 - Gdy robię zoom obraz zaczyna śniezyć

Majchal 16 Paź 2017 01:03 1221 6
  • #1 16 Paź 2017 01:03
    Majchal
    Poziom 2  

Jako, że to mój pierwszy post, na tym forum, to w pierwszym zdaniu chciałbym się przywitać.
    Kupiłem kilka dni temu kamerkę sportową MANTA MM 9359 4K i zauważyłem, że mam problem, bo zdarza się, że nagrywany obraz śnieży. Zauważyłem pewną zależność, że zaczyna śnieżyć, gdy robię zoom. Jak wracam do ustawienia bez zoom'a, to przestaje śnieżyć. Potrafi też śnieżyć, gdy zoom'a nie ma. Śnieży i jak skończę nagrywać, to wyłączę kamerę, a gdy włączę ponownie, to już nie śnieży. Nie wiem czy to kwestia ustawień, czy może kamera jest uszkodzona. Bardzo proszę o pomoc, zaznaczam, ze jestem TOTALNYM laikiem.
    Załączam krótki pokaz problemu. Akurat to jest pokój, gdzie jest mało światła, ale w dzień, na zewnątrz jest ten sam problem.
    Z góry dziękuję.

0 6
  • #2 16 Paź 2017 06:04
    cyferblat
    Poziom 23  

Bo to chyba jest cyfrowy zoom , a nie optyczny - więc jest to normalne zjawisko !

0
  • #3 16 Paź 2017 16:29
    Majchal
    Poziom 2  

Rozumiem zoom cyfrowy i delikatny spadek jakości, ale tu mamy doczynienia z ewidentym śniegiem. Ponadto niekiedy śnieży bez zzom'a, a za kolejnym włączeniem jest już OK Nie wiem czy zgłaszać do jako wadę kamery, czy po prostu mam za duże oczekiwania.

0
  • #4 16 Paź 2017 20:54
    sosarek

Poziom 43  

Majchal napisał:
    Nie wiem czy zgłaszać do jako wadę kamery, czy po prostu mam za duże oczekiwania.

Zgłaszaj.

0
  • #5 16 Paź 2017 22:32
    Majchal
    Poziom 2  

A może karta jest źle dobrana do tej kamerki. Kartę mam taką: Karta pamięci 64 GB Sandisk micro SDXC Extreme 100 MB/s SDSQXAF A1, V30 Link do karty