Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy piszczące cewki to poważny powód do zmartwień?

Piterixos 16 Oct 2017 11:47 3549 3
  • #1
    Piterixos
    Level 27  
    Mój GTX 1060 6GB od Palita potrafi wydać trochę niepożądanych dźwięków gdy jest pod obciążeniem (i tylko wtedy), nie jest to jednak bardzo denerwujące - muszę specjalnie przybliżać głowę do komputera żeby dało się to usłyszeć. Po założeniu słuchawek nie słychać nic.

    Z tego co wyczytałem poza czystym komfortem użytkowania piszczące cewki nie wpływają ani na żywotność karty ani na możliwości OC, czy to prawda? Karta kupiona w morele.net, przysługuje mi jeszcze możliwość regulaminowego zwrotu, niemniej nie ma już tych kart w takiej cenie w jakiej ją kupiłem więc średnio mi to pasuje.
  • #2
    RADU23
    Moderator of Computers service
    Piszczące cewki nie są niczym tragicznym. Często firmowe zasilacze Chieftec'a mają z tym problem a działają bezawaryjnie latami.
    Piterixos wrote:
    Karta kupiona w morele.net, przysługuje mi jeszcze możliwość regulaminowego zwrotu, niemniej nie ma już tych kart w takiej cenie w jakiej ją kupiłem więc średnio mi to pasuje.

    Jeśli reklamacja zostanie uznana, to powinieneś dostać taką samą kartę bez względu na obecnie obowiązującą cenę.
  • #3
    Piterixos
    Level 27  
    RADU23 wrote:
    Piszczące cewki nie są niczym tragicznym. Często firmowe zasilacze Chieftec'a mają z tym problem a działają bezawaryjnie latami.
    Piterixos wrote:
    Karta kupiona w morele.net, przysługuje mi jeszcze możliwość regulaminowego zwrotu, niemniej nie ma już tych kart w takiej cenie w jakiej ją kupiłem więc średnio mi to pasuje.

    Jeśli reklamacja zostanie uznana, to powinieneś dostać taką samą kartę bez względu na obecnie obowiązującą cenę.


    No tak, ale to już mowa o reklamacji, mi chodziło o zwrot do 14 dni bez podania przyczyny.

    Czyli dobrze rozumiem, że to normalnie podlega lub powinno podlegać gwarancji? Bo jeśli tak to prawdopodobnie ją zostawię i ewentualnie oddam jeśli np. problem się nasili.

    Jeśli to nie ma istotnego wpływu na żywotność bądź też możliwości podkręcania to jest ok.
  • #4
    Kasek21
    Level 43  
    Piterixos wrote:
    No tak, ale to już mowa o reklamacji, mi chodziło o zwrot do 14 dni bez podania przyczyny.

    Jeżeli zakup "na odległość" to 10 dni i nikomu z niczego nie musisz się tłumaczyć.

    Piterixos wrote:
    Czyli dobrze rozumiem, że to normalnie podlega lub powinno podlegać gwarancji?

    Może ale nie musi.

    Piterixos wrote:
    Jeśli to nie ma istotnego wpływu na żywotność bądź też możliwości podkręcania to jest ok.

    Nie ma.