Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C3 Pluriel - Duży problem z elektryką (BSI + dach)

17 Paź 2017 17:43 1002 4
  • Poziom 8  
    Witam

Nie znam się w ogóle na sprawach elektrycznych, dlatego chciałem zaciągnąć opinii u specjalistów.

Mojej lubej wpadł w oko Citroen C3 Plucie, w którym wszystko działało, cena była atrakcyjna i dlatego zdecydowaliśmy się na zakup.
    Po pół roku użytkowania nagle przestało działać otwieranie dachu, otwieranie klapy bagażnika i ogrzewanie tylnej szyby. Nie było żadnej reakcji ze strony przełącznika dachu. Oddaliśmy więc auto do elektromechanika, który boryka się z ta usterka już od miesiąca.

Po wstępnych oględzinach stwierdził ze w samochodzie nie działał ABS i nie było komunikacji z poduszkami powietrznymi. Ponoć sygnał szedł do BSI jednak BSI nie puszczało sygnału dalej (również na tył samochodu do dachu i klapy). Zalecił kupno używanego BSI. Nabyłem skrzynkę o takich samych numerach (S118085300I), jednak po podpięciu nie ma żadnej reakcji ze strony samochodu?

Teraz Pan mechanik twierdzi ze masy były zardzewiałe, możliwe ze uszkodzeniu uległo ECU lub inne komponenty i rozkłada ręce.

Chciałem zapytać czy przyczyną może być BSI pochodzącego od innego samochodu? Ponoć z dwóch skrzynek złożył jedna, ale czy nie trzeba jej czasem zakodować? Lub ewentualnie kupić cały zestaw ECU + BSI + Kluczyk? Chciałbym mieć jakieś argumenty w rozmowie z tym Panem, ponieważ auto wjechało na warsztat o własnych siłach a wyjedzie z niego na lawecie. Będę z góry wdzięczny za wszelkie sugestie.
  • Poziom 32  
    Frostbourn napisał:
    auto wjechało na warsztat o własnych siłach a wyjedzie z niego na lawecie.
    Jakie jeszcze argumenty są potrzebne?
  • Poziom 8  
    Jak widzisz probuje zasiegnac wiedzy technicznej, wiec Twoja odpowiedz niewiele wnosi do tematu.
  • Poziom 35