Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VBA Excel - import z wielu plików do jednego arkusza ze zmianą układu

darpia 19 Paź 2017 22:05 471 3
  • #1 19 Paź 2017 22:05
    darpia
    Poziom 2  

Witam,
    W VBA jestem początkujący , niestety nie mogę sobie poradzić ze stworzeniem poniżej opisanego makra .

Mam kilkaset plików w formacie .csv o nazwie RRRRMMDD_prognoza (gdzie: RRRR-rok, MM-miesiąc, DD-dzień). Ich zawartość chciałbym zaimportować do excela tak, by zawartość każdego z tych plików pojawiła się jeden pod drugim (względem narastającej daty zawartej w pliku) w jednym arkuszu w pliku o nazwie "zestawienie" w tej samej lokalizacji co pliki źródłowe.

W załączeniu przesyłam pliki źródłowe.zip - pliki mają zawsze taki sam układ i zawsze tyle samo kolumn, jedynie liczba lokalizacji może się zmieniać lub prognozy mogą obejmować więcej niż 3 kolejne dni, przykładowo w pliku 20171010_prognoza.csv są cztery lokalizacje (poprzednio były dwie) oraz zwiększyła się liczba prognoz do czterech dni (poprzednio były trzy).
    Natomiast w pliku pliki.zip w arkuszach zamieściłem komentarze do plików źródłowych oraz w arkuszu "zestawienie" zamieściłem jak miałby wyglądać układ pliku po wykonaniu makra - będzie inny niż w plikach źródłowych.
    Poniżej znaleziony kod, na którym próbowałem coś robić...

Jeżeli ktoś mógłby pomóc będę niezmiernie wdzięczny . Ewentualne komentarze wyjaśniające działanie także bardzo pomogą .

Kod: vbscript
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0 3
  • #2 20 Paź 2017 15:08
    Luckymag
    Poziom 11  

Nie mogę niestety pzestudiować plików i podać gotowaca.