Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Solo7c pod samsung eu40h6400

Feeltherush 20 Paź 2017 14:35 267 6
  • #1 20 Paź 2017 14:35
    Feeltherush
    Poziom 2  

Witam. Zamówiłem te głośniki i prosił bym o podpowiedź jak to podłączyć żeby grało rozsądnie? Nie znam się zupełnie na tym. Pozdrawiam serdecznie

Dodano po 1 [godziny] 8 [minuty]:

Link do specyfikacji telewizora http://www.samsung.com/uk/support/model/UE40H6400AKXXU

0 6
  • Pomocny post
    #2 20 Paź 2017 17:46
    Polon_us
    Poziom 40  

Nie ma tu wielkiej filozofii.
    Kolega zaopatrzy się w kabel minijack stereo -> 2xCINCH.
    Minijack do gniazda słuchawkowego w telewizorze, a CINCH do Audio IN w głośnikach.
    W TV ustawić dżwięk na 40-50% max., a resztę regulacji dokonywać pilotem głośników.

Gdyby jakość dźwięku nie pasowała, to można rozważyć użycie konwertera DAC.

0
  • #3 20 Paź 2017 19:03
    Feeltherush
    Poziom 2  

Dzieki za odpowiedz. A ten konwerter to koniecznie musi byc fiio d3 czy cos tanszego sie sprawdzi tak samo? Bo dalem 450 i musial bym dolozyc 150 z kablem optycznym. Bede wdzięczny za jakis link do allegro albo info chociaz :) pozdrawiam

0
  • #4 20 Paź 2017 19:21
    Polon_us
    Poziom 40  

Feeltherush napisał:
    A ten konwerter to koniecznie musi byc fiio d3

Nie musi. Sugerujemy ten model, bo jest to sprawdzone urządzenie - jakościowo i funkcjonalnie.
    Na tańszych wyrobach to jest różnie.
    Może koledze uda się trafić porządny egzemplarz.
    Trzeba samemu wybrać.

A na koniec chciałbym przytoczyć przysłowie polskie - "Jak się powiedziało A, to trzeba ...."
    Kolega wie co mam na myśli :)

Jeśli kolega zdecyduje się na wersję z DAC, to proszę pamiętać o zmianie ustawień w telewizorze.

0
  • #5 20 Paź 2017 22:32
    Feeltherush
    Poziom 2