Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 6 2.0 benzyna - Od jakiego auta dobrać wkład pompy paliwa ?

kubas10 01 Lis 2017 10:59 2454 56
  • #31
    kubas10
    Poziom 25  
    Jutro sprawdzę, dam znać.
  • Sklep HeluKabel
  • #32
    kubas10
    Poziom 25  
    Jakieś kiepskie parametry mam w gutmann w carman scan to samo. Zauważyłem że silnikiem mocniej szarpie jak się trochę rozgrzeje, na 3 biegu jak mocniej przyspieszam to cały samochód robi "kangura".
  • #33
    kubas10
    Poziom 25  
    Cały czas ciśnienie 4.0 bara i ani drgnie.

    Dodano po 3 [godziny] 18 [minuty]:

    Przejechałem też na odpiętym EGR i jest to samo. Na gorącym silniku słychać klekotanie klap w kolektorze ssącym, może tam szukać przyczyny ?
  • Sklep HeluKabel
  • #34
    kubas10
    Poziom 25  
    Dzisiaj założyłem komplet nowych świec i cewek na próbę i tez szarpie. Nie wiem co może być. Ktoś ma pomysł ?
  • #36
    kubas10
    Poziom 25  
    Czujnik wałka rozrządu będzie powodować te szarpanie ?
  • #37
    sonec
    Poziom 12  
    Komputer dzięki tym impulsom steruje wtryskami i momentem zapłonu świec. Tak więc jak nie ma impulsu to nie ma wtrysku paliwa i iskry na świecy.
  • #38
    kubas10
    Poziom 25  
    Po odpięciu tego czujnika nie odpala a pali z półobrotu.
  • #39
    sonec
    Poziom 12  
    Przeważnie szarpanie wzmaga się ze wzrostem temperatury silnika.
    Są filmy na yut.. jak sprawdzić czujnik.
  • #40
    kubas10
    Poziom 25  
    Zdjąłem kolektor ssący w poszukiwaniu uszkodzonych klap i za dużo nie znalazłem, jutro to poskładam go do kupy i podmienię ten czujnik.
  • #41
    kubas10
    Poziom 25  
    Podmieniłem czujnik wałka i czujnik wału i nic się nie zmieniło.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Chwilę na zimno jest ok, przejadę 500m i zaczyna szarpać natomiast na gorącym szarpie cały czas.
  • #42
    sonec
    Poziom 12  
    świece podaj typ i model jakie masz.
  • #43
    kubas10
    Poziom 25  
    Z tego co kojarzę to denso TT.
  • #44
    sonec
    Poziom 12  
    A na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku, przerywa. Odłączałeś poszczególne świece.
  • #45
    kubas10
    Poziom 25  
    Szarpie tylko podczas częściowych obciążeni, na biegu jałowym silnik stoi w miejscu.
  • #46
    sonec
    Poziom 12  
    Znajdź dobrą świece i cewkę. Podmieniaj na poszczególnych cylindrach.
    Tyle już zrobiłeś, to musi być coś pominięte.
  • #47
    kubas10
    Poziom 25  
    A co z tym EGR-em może go zaślepić bo samo odłączenie wtyczki może nie pomóc ?
  • #49
    kubas10
    Poziom 25  
    Jak wypnę przepływomierz to nie szarpie.
  • #50
    sonec
    Poziom 12  
    To chyba go przeczyściłeś, musisz podmienić sprawny na próbę.
  • #51
    kubas10
    Poziom 25  
    Nowy MAF i EGR, nowe uszczelki kolektora ssącego + nowe o-ringi na wtryski. Nadal szarpie ale jakby trochę mniej.

    Dodano po 1 [godziny] 41 [minuty]:

    Na nowym MAF jest gorzej niż na starym przy włożonym nowym EGR.
  • #52
    sonec
    Poziom 12  
    Przegoniłeś samochód 20, 30 km w celu nałapania błędów, dostrojenia się komputerka, i tak dalej.
  • #53
    kubas10
    Poziom 25  
    Nie wierze w takie cuda.
  • #54
    sonec
    Poziom 12  
    Niestety mam takiego grata ze jak rozłączę akumulator to muszę parę kilometrów zrobić - dobrze deptać, bo bez tego gaśnie i niestety nie da się normalnie jechać.
  • #57
    mariusz0103
    Poziom 1  
    Ja mialem podobny problem z moją Mazdą 6 1.8. Sprawdź odczyty sond lambda. U mnie padła pierwsza (regulacyjna). Druga (diagnostyczna) była ok. Z tego co już sam doczytałem to jakikolwiek kod błędu pokaże tylko drugą sonda. U mnie tak było ale polecam podpiąć Forscan i patrzeć na pracę sond. U mnie pokazywało przy pierwszej sondzie chwilowe wartości na minusie (nie powinno tak być) no a druga sonda pokazywała cały czas bogatą mieszankę. Po wymianie pierwszej sondy wszystko ok. Ja mam pierwszą sondę 5-cio pinową z dwoma wtyczkami

    Dodano po 38 [sekundy]:

    Ja mialem podobny problem z moją Mazdą 6 1.8. Sprawdź odczyty sond lambda. U mnie padła pierwsza (regulacyjna). Druga (diagnostyczna) była ok. Z tego co już sam doczytałem to jakikolwiek kod błędu pokaże tylko drugą sonda. U mnie tak było ale polecam podpiąć Forscan i patrzeć na pracę sond. U mnie pokazywało przy pierwszej sondzie chwilowe wartości na minusie (nie powinno tak być) no a druga sonda pokazywała cały czas bogatą mieszankę. Po wymianie pierwszej sondy wszystko ok. Ja mam pierwszą sondę 5-cio pinową z dwoma wtyczkami