Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Arosa 1.0 MPI - VAG nie czyta błędów

24 Paź 2017 12:57 909 11
  • Poziom 9  
    Witam,
    Niedawno zauważyłem, że nie mogę odczytywać błędów z komputera przez VAG.
    Bylo sprawdzane to kilkoma urządzeniami, zawsze kończyła się taka próba komunikatem "brak wykrytego polaczebia, sprawdź podlaczenie" silnik rzecz jansa, że na rozruchu.
    Seat z 2003 roku, po wywaleniu z niego imobilajzera, zalał się, przecieka mi delokatnie deszczowka z bloku A i B przez robotę wymiany szyby rok temu w nordglass.

    Zastanawiam się gdzie szukać problemów, sprawdzilem manualne resetowanie komputera za pomocą przycisku, lecz to też jakimś cudem nie działa.

    Proszę o pomoc i nakierowanie mnie.
  • Poziom 30  
    Pytanie za 100pkt - czy możesz podłączyć się pod sterownik ABS oraz poduszek? Pewnie tak. Nie możesz natomiast pod sterownik silnika. Prawda?
  • Moderator Samochody
    Cytat:
    Seat z 2003 roku, po wywaleniu z niego imobilajzera

    Kable w złączu puszki immo zwarte ?
  • Poziom 9  
    Przez VAG nie moge sie połaczyć z niczym, a immo niestety nie wiem, czy zwarte i jak to oni zrobili, skasowali 7 stow i zadowoleni. Po prostu oddali mi czarną puszke "imo" odlaczone i tyle.
  • Poziom 30  
    Masz znaleźć wtyczkę i zmostkować 2 kable. Chyba skrajne o tym samym kolorze
  • Poziom 9  
    Sprswdze to i porobie fotki, mam się spodziewac tych kabli za licznikiem? Czy bardziej za samym złączem VAG ?
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Hmm...jesli się nie mylę to w gdzieś w okolicach pod kolanami kierowcy, ale nie zalicznikiem. Pewnie bliżej włacznika świateł niż stacyjki
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Trzeba zobaczyć czy na linii K jest jakieś napięcie, powinno być około 10V
  • Poziom 9  
    Imobilajzer
    Seat Arosa 1.0 MPI - VAG nie czyta błędów Seat Arosa 1.0 MPI - VAG nie czyta błędów
    Te kabelki powinny znajdywac się za bezpiecznikami, lecz nie moge sie tam dostać, przekręciłem klucz tak mocno zakręcone. Delikatnie prysnelem WD 40, jak uda mi sie rozkręcić dam znac.
    Porzadany efekt uzyskałem, zresetowalem kompa odłanczajac akulumator. Lecz, czy wszystko z kompem w porzasku, nie wiem, sprawdze wieczorem go i podłączenia. Sprawdzę też ten prąd czy biegnie w lini K.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Musisz dostać się do wtyczki. Jak masz giętka rękę to pójdzie szybko :-)
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Ta wtyczka nie jest za skrzynką bezpieczników, tylko nad nią bliżej przodu kokpitu (brzucha kierowcy)
  • Poziom 9  
    Cuda na kiju, po odlaczeniu akulumatora komputer zaczął sprawnie działać. Podłączanie VAG działa, czy wszystko w porządku, mam nadzieję, że tak. Nie zmienia to faktu, ze mogłybyć to kabelki, dziekuje za zaangażowanie.