Witam.
Z góry zaznaczam, że nie jestem informatykiem.
Mam podłączony komputer (w miejscu pracy) do projektora, który ma wbudowany głośnik.
Sposób podłączenia to HDMI.
Obraz jest ale nie ma dźwięku.
Od 2 dni próbuję intensywnie dojść do tego co mam zrobić, aby w końcu zadziałało.
W ustawieniach dźwięku po zmianie urządzenia domyślnego na to połączone za pomocą HDMI nic się nie dzieje.
Generalnie pokazuje, że urządzenie działa poprawnie. (tylko nadal nic nie słychać)
Głośność urządzenia jest ustawiona na ful, w kompie też.
System operacyjny to windows 7
Nie wiem jaka karta dźwiękowa (piszę prośbę o pomoc z domu)
Kabel jest OK - bo był sprawdzany podczas montażu na laptopie ( nie było jeszcze wtedy kompa).
Gdy próbuję aktualizować sterowniki to wyskakuje komenda, że są aktualne.
Najprościej byłoby zadzwonić po informatyka ale niestety zanim pracodawca to zrobi to ja zdążę osiwieć.
Ktoś pisał o kablu SPDiF Audio ale kompletnie nie wiem o co chodzi. (gdzie miałabym sprawdzić czy go brakuje? - nie mogę sama otworzyć kompa)
Będę wdzięczna za wskazówki.
Magda
Z góry zaznaczam, że nie jestem informatykiem.
Mam podłączony komputer (w miejscu pracy) do projektora, który ma wbudowany głośnik.
Sposób podłączenia to HDMI.
Obraz jest ale nie ma dźwięku.
Od 2 dni próbuję intensywnie dojść do tego co mam zrobić, aby w końcu zadziałało.
W ustawieniach dźwięku po zmianie urządzenia domyślnego na to połączone za pomocą HDMI nic się nie dzieje.
Generalnie pokazuje, że urządzenie działa poprawnie. (tylko nadal nic nie słychać)
Głośność urządzenia jest ustawiona na ful, w kompie też.
System operacyjny to windows 7
Nie wiem jaka karta dźwiękowa (piszę prośbę o pomoc z domu)
Kabel jest OK - bo był sprawdzany podczas montażu na laptopie ( nie było jeszcze wtedy kompa).
Gdy próbuję aktualizować sterowniki to wyskakuje komenda, że są aktualne.
Najprościej byłoby zadzwonić po informatyka ale niestety zanim pracodawca to zrobi to ja zdążę osiwieć.