Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Komputer zawiesza się kilka razy dziennie.

iorum 25 Paź 2017 22:39 444 8
  • Pomocny post
    #2 25 Paź 2017 23:21
    mastereg
    Poziom 12  

    Po pierwsze masz 3 różne antywirusy co jest błędem i samo z siebie będzie przeciążało komputer. Powyłączaj zbędne usługi smartscreen, windows search, itp.
    Daj też zrzut kondycji dysku z HD Tune lub podobnego programu. Problem najczęściej jest objawem siadającego dysku lub przeciążanego procesora.

    0
  • Pomocny post
    #3 26 Paź 2017 07:37
    daminek1234
    Poziom 24  

    Screen z CDI najlepiej.
    Włącz OCCT i HWinfo (w trybie sensors only). Uruchem test power supply i daj screeny zarówno z HWinfo i OCTT OCCT.

    0
  • Pomocny post
    #4 26 Paź 2017 09:14
    krzychupar
    Poziom 41  

    Odinstaluj:
    ESET Online Scanner v3 (HKLM-x32\...\ESET Online Scanner) (Version: - )

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku
    Task: {47FA5C5F-CF73-409B-B725-E66ACF518616} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
    HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
    HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
    HKU\S-1-5-21-1534454012-1474278783-1979446477-1001\...\GroupPolicy: Ograniczenia <==== UWAGA
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ngpampappnmepgilojfohadhhmbhlaek] - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMGCExt.crx <nie znaleziono>
    S3 MBAMProtection; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\mbam.sys [X]
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    I wykonaj to co podał kolega wyżej.

    0
  • #5 26 Paź 2017 16:23
    iorum
    Poziom 14  

    Wykonałem prawie wszystko jak wyżej...Komputer zawiesza się kilka razy dziennie.Komputer zawiesza się kilka razy dziennie.Komputer zawiesza się kilka razy dziennie.

    Log z naprawy (Fix.log) dodałem do pierwszego postu wyżej, bo tu nie chciał się dodać.
    Loga z HWiNFO64 nie udało się wkleić, bo ma jakieś niedozwolone rozszerzenie.
    Po dokonaniu naprawy w FRST zgodnie z powyższą sugestią, pc się zrestartował zgodnie z komunikatem i od tej pory się nie zawiesił, może to przypadek ale do tej pory praktycznie każdorazowo po uruchomieniu systemu ok 5-10 minut później się zawieszał. Teraz tego nie ma od 1h. Może przypadek...?

    0
  • Pomocny post
    #6 26 Paź 2017 18:33
    daminek1234
    Poziom 24  

    Dysk w porządku.
    Sugerowałbym sprzątnie obudowy, tj. usunięcie kurzu i wymiana pasty na procesorze. Nie zaszkodzi, a pomoże! Zwłaszcza patrząc na temperatury CPU ~80*C i GPU >80*C. Sam OCCT zaczął krzyczeć.

    0
  • #7 28 Paź 2017 12:29
    iorum
    Poziom 14  

    Zrobiłem tak:
    1. Wymieniłem pastę pod procesorem.
    2. Odkurzyłem wentylatory i co się dało wewnątrz PC.
    3. Przywróciłem Win 10 do ustawień początkowych przez: start-ustawienia-aktualizacja i zabezpieczenia-odzyskiwanie-Resetuj ustawienia komputera do stanu początkowego-Rozpocznij.
    Co pomogło???
    Wydaje mi się, że właśnie przywrócenie Win10 do stanu początkowego. W tej chwili system i komputer działa bez zarzutu.

    0
  • #8 28 Paź 2017 19:47
    daminek1234
    Poziom 24  

    Powiedziałbym, że wszystko po trochu. Ale raczej odkurzenie pomogło, bo OCCT aż krzyczał!

    No to fajnie, że rozwiązaliśmy problem :). Temat można zamknąć.

    0
  • #9 10 Lut 2018 22:03
    iorum
    Poziom 14  

    przywrócenie Win10 do stanu początkowego. W tej chwili system i komputer działa bez zarzutu.

    0