Zlecę Zaprojektowanie i wykonanie sterownika do samochodu dla diod WS2812B (około 170szt.) 121cm
Sterownik ma być tylko i wyłącznie do mojego osobistego użytku bez możliwości rozpowszechniania go osobom trzecim,
ze względu na brak testów certyfikatów i innych wymaganych dokumentów.
Nie będzie sprzedawany !
Zamierzenia projektu:
Listwa led ma świecić po podaniu sygnału plusa z konkretnego sygnału oświetlenia w aucie. (7 wejść)
* Stop
* Pozycyjne
* Przeciwmgielne
* Kierumkowskaz Prawy
* Kierunkowskaz Lewy
* Ośw.wnętrza
* Wsteczne
Wymagania;
-wsad do procesora Atmega
1.światła pozycyjne - świeci na czerwono 50% mocy
2.światło stop - świeci 100% mocy
3.kierunkowskaz prawy bez swiatła stopu - prawa połowa listwy zapala się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia od np. diody 85 do 170
4.kierunkowskaz lewy bez światła stopu - lewa połowa listwy zapala się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia od np. diody 84 do 1
5.kierunkowskaz prawy razem ze światłem stopu - świeci na czerwono 100% mocy np. dioda od 40 do 110 a diody od 111 do 170 zapalają się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia
6.kierunkowskaz lewy razem ze światłem stopu - świeci na czerwono 100% mocy np. dioda od 40 do 110 a diody od 40 do zapalają się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia
# - w tym przypadku jak wyżej trzeba zastosować jakąś zwłokę czyli jęsli jest wciśnięty STOP to cała listwa świeci na czerwono 100% i
w momencie zapalenia się kierukowskazu to wygasają boczne diody dla miejsca kierunkowskazów i trzeba tu przyjąć dla tego wyjątku np. czas 2 sekund na ponowne zapalenie się całej listwy na czerwono po całkowitym wyłączeniu kierunkowskazu.
7.awaryjne czyli prawy i lewy kierunkowskaz - siecą się na 100% kolor czerwony diody od 40 do 110 a diody od 40 do 1 i 110 do 170 zapalają się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia -
priorytet dla tej konfiguracji bez względy czy jest jakiekolwiek inne oświetlenie włączone !
8.światło wnętrza bagażnika - nie ważne jest co oprócz niego jest załączone diody mają świecić na biało 100% ( patrz pozycja "7" ) chyba, że są załączone światła awaryjne wtedy skrajne diody np od 1 do 30 i 140 do 170
załączaja się na przemian.
9.Przeciwmgielne .....
10. Wsteczny .....
Jeśli chodzi o szybkość i płynność działania danych diód na listwie przy takich konfiguracjach np. awaryjne + stop + wsteczny i inne NIE MA ZNACZENIA
- najważniejsze są podstawowe funkcje kiedy auto jest w ruchu miejskim czyli np. stop + kierunkowskaz
Link do filmiku poglądowego.
https://www.youtube.com/watch?v=IaIGTcp7GBU
To prawie wszystko.
Cena do uzgodnienia (w granicach 200-300zł)
Płatność; Gotówka - przelew
Umowa zlecenie
Czas realizacji 4-6 tygodni.
Proszę o kontakt na PW lub
mail. piotr.wojcik77(_at_)wp.pl
Sterownik ma być tylko i wyłącznie do mojego osobistego użytku bez możliwości rozpowszechniania go osobom trzecim,
ze względu na brak testów certyfikatów i innych wymaganych dokumentów.
Nie będzie sprzedawany !
Zamierzenia projektu:
Listwa led ma świecić po podaniu sygnału plusa z konkretnego sygnału oświetlenia w aucie. (7 wejść)
* Stop
* Pozycyjne
* Przeciwmgielne
* Kierumkowskaz Prawy
* Kierunkowskaz Lewy
* Ośw.wnętrza
* Wsteczne
Wymagania;
-wsad do procesora Atmega
1.światła pozycyjne - świeci na czerwono 50% mocy
2.światło stop - świeci 100% mocy
3.kierunkowskaz prawy bez swiatła stopu - prawa połowa listwy zapala się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia od np. diody 85 do 170
4.kierunkowskaz lewy bez światła stopu - lewa połowa listwy zapala się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia od np. diody 84 do 1
5.kierunkowskaz prawy razem ze światłem stopu - świeci na czerwono 100% mocy np. dioda od 40 do 110 a diody od 111 do 170 zapalają się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia
6.kierunkowskaz lewy razem ze światłem stopu - świeci na czerwono 100% mocy np. dioda od 40 do 110 a diody od 40 do zapalają się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia
# - w tym przypadku jak wyżej trzeba zastosować jakąś zwłokę czyli jęsli jest wciśnięty STOP to cała listwa świeci na czerwono 100% i
w momencie zapalenia się kierukowskazu to wygasają boczne diody dla miejsca kierunkowskazów i trzeba tu przyjąć dla tego wyjątku np. czas 2 sekund na ponowne zapalenie się całej listwy na czerwono po całkowitym wyłączeniu kierunkowskazu.
7.awaryjne czyli prawy i lewy kierunkowskaz - siecą się na 100% kolor czerwony diody od 40 do 110 a diody od 40 do 1 i 110 do 170 zapalają się na pomarańczowo efektem płynnego przejścia -
priorytet dla tej konfiguracji bez względy czy jest jakiekolwiek inne oświetlenie włączone !
8.światło wnętrza bagażnika - nie ważne jest co oprócz niego jest załączone diody mają świecić na biało 100% ( patrz pozycja "7" ) chyba, że są załączone światła awaryjne wtedy skrajne diody np od 1 do 30 i 140 do 170
załączaja się na przemian.
9.Przeciwmgielne .....
10. Wsteczny .....
Jeśli chodzi o szybkość i płynność działania danych diód na listwie przy takich konfiguracjach np. awaryjne + stop + wsteczny i inne NIE MA ZNACZENIA
- najważniejsze są podstawowe funkcje kiedy auto jest w ruchu miejskim czyli np. stop + kierunkowskaz
Link do filmiku poglądowego.
https://www.youtube.com/watch?v=IaIGTcp7GBU
To prawie wszystko.
Cena do uzgodnienia (w granicach 200-300zł)
Płatność; Gotówka - przelew
Umowa zlecenie
Czas realizacji 4-6 tygodni.
Proszę o kontakt na PW lub
mail. piotr.wojcik77(_at_)wp.pl