Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Sprinter 906 511 - czy można zamontować pompę ESP z innym numerem?

29 Paź 2017 21:32 1257 15
  • Poziom 9  
    Witam, chodzi o pompę ESP (ABS), obecnie mam uszkodzoną - z numerem A0014462789, jednak dokładnie takiej nie mogę znaleźć, nie znam się na tym - czy np. po założeniu pompy z innym numerem np. A0014467989, lub A0014462589, obie sa 3TH a moja 5th, czy takie pompy przełożone w komplecie ze sterownikami mogą działać w moim?
  • Poziom 9  
    WDB 9061531 N359929
  • Pomocny post
    Admin grupy komputery
    Zapewne błędy pojawiły się już przy awarii fabrycznej. Działać powinna, ale głowy nie dam. W Mercedesach najczęściej błędy same znikają po usunięciu usterki (tak przynajmniej bywa z czujnikami ABS - nie wiem jak z całym sterownikiem).
  • Spec od Mercedesów
    EPC podaje 28, 38, i 82
    O numerze 27 nic nie wspomina - nie będę wnikał dlaczego. W sterowniku jest nr VIN - musisz sobie z tym poradzić bo będzie błąd.
  • Poziom 9  
    82 czyli A0014468289 czy A0004468289? czyli bez ingerencji specjalisty-diagnosty inny sterownik który teoretycznie powinien działać i tak będzie wywalał błąd?
  • Pomocny post
    Spec od Mercedesów
    A 001 446 28 89,
    A 001 446 38 89,
    A 001 446 82 89.
    Taki jest zestaw numerów konkretnie do podanego numeru VIN na podstawie doboru przez fabryczny program EPC.
    Podana część jest opisana jako hydraulic unit ESP - a nie ABS
    Również ESP (a nie ABS) widnieje w kodach wyposażenia auta.
  • Poziom 9