Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dzwonek Kakadu - zerwana instalacja - przerobienie na bezprzewodowy.

krzys_1989 30 Oct 2017 15:16 3027 11
    krzys_1989
    Level 9  
    Właściwie potrzebuję pomocy jak w temacie.
    Kupiłem ostatnio dzwonek Kakadu, podłączyłem pod 230V, ale okazało się, że najprawdopodobniej na etapie remontu ktoś przeciął przewód - nie dochodzi napięcie do przycisku dzwonka przy drzwiach i tym samym do dzwonka. Niestety kucie w ścianie i szukanie problemu nie wchodzi w grę.
    Dzwonek działa również na baterię - jednak mimo wszystko brakuje mu "włącznika". Potrzebuję go przerobić na bezprzewodowe uruchamianie.
    Niestety jestem laikiem w temacie w związku z tym piszę tego posta.

Czy byłby ktoś tak uprzejmy i pomógł/doradził co należy kupić/zrobić aby to zadziałało?
    Wiem, że można to zrobić dokupując inny, zwykły najtańszy dzwonek bezprzewodowy - tylko nie wiem dokładnie co mam kupić jak to przerobić.
    Czytałem podobny temat na tym forum odnośnie takiej przeróbki, ale ciężko mi z tego tematu cokolwiek wywnioskować - co więcej temat jest już zamknięty, więc nie mogę się pod niego podpiąć i dopytać o szczegóły.

Może istnieje jakiś prosty, bezproblemowy sposób aby to zrobić?
    highlanderus
    Level 30  
    Twój dzwonek wymaga połaczenia kablowego i tu jest nieważne czy korzyszta z napięcia sieci czy z zasilania bateryjnego.
  • Helpful post
    viper19861
    Level 20  
    Jak duża odległość pomiędzy dzwonkiem a miejscem w którym ma być włącznik?
    Najprościej było by kupić takim moduł jak w linku. Wtedy włącznik bezprzewodowo przełącza przekaźnik który wpinasz w miejsce przycisku w dzwonku zasilanym z baterii. Nie umiem w tej chwili znaleźć tego przedmiotu w Polskim sklepie.