Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Kangoo - Potrzebny schemat podłączenia przepływomierza

31 Oct 2017 19:48 999 9
  • Cars specialist
    Jak w temacie Kangoo 1.9 dti rok produkcji 2002 59kW potrzebna rozpiska pinów przepływomierza . W blokach mierzonych clip widzi jakieś parametry ale nie zmieniają się wcale . Podmiana przepływki nadal nic nie zmienia . Chciałem sprawdzić ciągłość przewodów i do tego proszę o kawałek schematu lub podpowiedż gdzie idą przewody od przepływomierza do sterownika . Pozdrawiam .
    [22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 43  
    Zapłon na pin 4 przepływki.
    Masa pin 6,
    Pin 2 przepływki do pin 21 ECM.
    Pin 3 przepływki do pin 19 ECM.
    Pin 5 przepływki do pin 13 ECM.
    Pin 1 przepływki do pin 64 ECM.
  • Cars specialist
    Bardzo dziękuję za odpowiedź . Czy może mi kolega powiedzieć jakie powinny być wartości przepływki . Na jednej pokazuje ok 240 na kolejnej pokazuje ok 64 . Jakie powinny być prawidłowe wartości . Jak pisałem na dwóch było to samo na trzeciej inna wartość . Proszę o dalsze podpowiedzi . Pozdrawiam serdecznie .
  • Admin of Cars group
    tomasz sadowski wrote:
    Czy może mi kolega powiedzieć jakie powinny być wartości przepływki . Na jednej pokazuje ok 240 na kolejnej pokazuje ok 64 .
    Wartości czego? Pomiaru, ceny za używkę, czy jakiejś innej?
  • Cars specialist
    kolego '' milejow '' dziękuję za odpowiedź ale według tego co sprawdziłem jest tak
    pin 1 do 73
    pin 2 do 39
    pin 3 do 30
    pin 5 do 68
    masa pin 6
    zasilanie po 12v pin 4
    przejscie jest więc wiązka odpada( żarówka 21w) . Zobaczymy jak ta trzecia przepływka reaguje w trasie . Jutro testy . Jeżeli macie jeszcze jakieś podpowiedzi to chętnie posprawdzam .
  • Level 42  
    Witam.Czy ta druga i trzecia przepływka to pewniaki?
    Ciągłość przewodów do ECU sprawdziłeś , a jakieś zwarcia pomiędzy nimi lub masą? też?
    Na pinach 1 i 3 masz mostek Wienna, 2 i 5 czujnik temp. przepływającego powietrza , zwykły termistor .
    Mostek Wienna służy do pomiaru ilości pobranego powietrza, poszukaj i dowiedź się jak on działa. W tym przypadku jest najważniejszy.
    Wartości napięć na poszczególnych pinach są różne i zmieniają się w czasie pracy silnika, pokuś się pomierzyć nie Clipem a ręcznie - miernikiem.
  • Level 36  
    tomasz sadowski wrote:
    jeszcze jakieś podpowiedzi to chętnie posprawdzam .


    Tylko jedna , uchylony ,zacięty grzybek EGR . Zapchany przelot spalin zmieni odczyt z przepływki

    Dodano po 1 [minuty]:

    tomasz sadowski wrote:
    na kolejnej pokazuje ok 64


    Parametr bliski prawdy
  • Cars specialist
    Na tej trzeciej przepływce zdecydowanie lepiej . Co do EGR to możesz mieć rację bo zabity był syfem . Jutro składam do kupy i zobaczymy . Dziękuję za podpowiedź .
  • Level 43  
    tomasz sadowski wrote:
    według tego co sprawdziłem jest tak

    Na schemacie z Autodaty mam tak jak opisałem, niestety nie mam na czym tego zweryfikować.
  • Cars specialist
    Co do usterki to mieliście rację . Zarówno czyszczenie egr-a jak i czyszczenie wiązki przy ecu dało oczekiwane rezultaty . Dziękuję za pomoc . Pozdrawiam .