Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przenośny głośnik bluetooth dobrze działa tylko z 2 źródeł zasilania

03 Lis 2017 21:51 1332 53
  • Poziom 6  
    Witam od razu mówię że jestem nowy na forum i nie znam się na rzeczy.
    Wpadlem na pomysł zbudowania przenosnej kolumny bluetooth. Więc zamówiłem potrzebny sprzęt, glosniki, akumulator 12v 9800mAh, wzmacniacze itd. Mój problem polega na tym że gdy zasilam je dwoma zasilaczami 12v tzn. Moduł bluetooth (LINK: tendaelectronics, com/index.php/wareshow/tenda/1/en/1079,427/427.html) i 2 wzmacniacze (1 to 2x15w drugi 2x3w) to wszystko działa tak jak nalezy. Jednak mi zależy na zasilaniu z jednego zrodla - bateria 12v. Po połączeniu przewodów od tych urządzeń wystepuje cichy szum, nie ma wogole dźwięku . Jest to bardzo dziwne i nie rozumiem dlaczego tak jest. Modułu bluetooth dam drugi mały akumulator który będzie ładowany przez ten większy jednak to wymaga więcej miejsca itd i to nie ma większego sensu. Bardzo proszę o pomoc

• Poziom 28  
    Sprecyzuj co oznacza, że zasilasz je dwoma zasilaczami 12 V? Gdzie dokładnie podłączasz te zasilacze ?

matipole napisał:
    dam drugi mały akumulator który będzie ładowany przez ten większy jednak to wymaga więcej miejsca itd i to nie ma większego sensu

Dokładnie tak - nie ma to najmniejszego sensu ;)
  • Poziom 6  
    Witam dziękuje za szybką odpowiedź i chęć pomocy :)
    Wiec tak jeden zasilacz 12v 0.6a podłączam bezpośrednio do modułu bluetooth a drugim o takich samych parametrach zasilam te dwa wzmacniacze. Tak jak napisałem przy zasilaniu z dwóch źródeł wszystko działa jak należy. W przypadku połączenia tych obu podlaczeń w jedno ten szum :(

• Poziom 28